arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۵۲۳۰
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۰ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۷

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از یکشنبه

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از آغاز فعالیت یک سامانه بارشی جدید از یکشنبه‌ (۷ بهمن) در نوار غربی کشور خبر داد. فردا (۶ بهمن) آسمان تهران صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد خواهد بود. حداکثر و حداقل دمای تهران در این روز ۱۱ و ۱ - درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از آغاز فعالیت یک سامانه بارشی جدید از یکشنبه‌ (۷ بهمن) در نوار غربی کشور خبر داد.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا،اظهارکرد: از بعد از ظهر امروز (۵ بهمن) برای دامنه جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران، بخش‌های از شمال غرب همچنین پاره‌ای از مناطق در استان‌های بوشهر و فارس بارش پراکنده و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان این که بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیشیابی هواشناسی امروز (۵ بهمن) در سایر نواحی کشور آسمانی صاف انتظار می‌رود، گفت‌: فردا (۶ بهمن) اغلب مناطق کشور جوی آرام خواهند داشت.

وی تاکید کرد: پس فردا (۷ بهمن) با ورود سامانه بارشی به غرب کشور، بارش باران در غرب و رگبار و رعد و برق و وزش باد در جنوب غرب کشور پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه با بیان این که سامانه بارشی روز دوشنبه (۸ بهمن) در نوار غرب کشور تقویت می‌شود، گفت: دامنه فعالیت این سامانه بارشی، بخش‌هایی از شمال غرب، شمال و مرکز کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد و بارش برف و باران در ارتفاعات را به دنبال دارد.

این کارشناس هواشناسی در پایان با اشاره به وضعیت جوی پایتخت طی روزهای آینده اظهارکرد: فردا (۶ بهمن) آسمان تهران صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد خواهد بود. حداکثر و حداقل دمای تهران در این روز ۱۱ و ۱ - درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. همچنین پس فردا (۷ بهمن ) آسمان پایتخت صاف تا کمی ابری در اواخر وقت با افزایش ابر همراه خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز به ۱۳ و ۲ درجه سانتیگراد می‌رسد.

نظرات بینندگان