arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۵۳۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۰۱ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۷

ادعای رد شده زاکانی درباره ضارب حجاریان

اخیرا دور دوم مناظره‌ علیرضا زاکانی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و مصطفی تاج‌زاده، معاون سیاسی وزارت کشور دولت اصلاحات با محوریت حوادث سیاسی سال‌ 88 در موسسه سرچشمه برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: علیرضا زاکانی در حالی در مناظره با مصطفی تاج‌زاده مدعی شد ضارب سعید حجاریان در سال 88 در ستاد میرحسین موسوی بوده است که سعید عسگر در همان سال 88 این ادعا را رد کرده بود.

اخیرا دور دوم مناظره‌ علیرضا زاکانی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و مصطفی تاج‌زاده، معاون سیاسی وزارت کشور دولت اصلاحات با محوریت حوادث سیاسی سال‌ 88 در موسسه سرچشمه برگزار شد.

در این مناظره زاکانی مدعی شد « آقای عسگر، فردی که آقای حجاریان را ترور کرد،‌ سال 88 در ستاد انتخاباتی آقای موسوی بود.»

سعید عسگر سال 1378، سعید حجاریان، عضو وقت شورای شهر تهران را با اسلحه ماکاروف‌،‌ ترور کرد و بعد از دستگیری به خاطر این اقدام به 15 سال حبس محکوم شد.

این ادعای زاکانی در حالی است که عسگر در همان سال 88 با انتشار بیانیه‌ای حضورش در ستاد نامزد اصلاح‌طلبان را تکذیب کرده بود. او همچنین بعدها در مصاحبه‌ای هم حمایتش از میرحسین موسوی را رد کرد.

در بیانیه سعید عسگر در تاریخ 29 خرداد سال 88 آمده است:‌ این روزها مطالب بر روی سایت‌ها و روزنامه‌ها تحت عنوان «ضارب، مضروب و بازجو همه در جبهه حامیان موسوی» فعالیت سعید عسگر در ستاد میرحسین موسوی شهرری و... مشاهده گردیده است که بنده آن را صریحاً در روزنامه جوان و ایران تکذیب کرده‌ام و در سایتی نوشته شده است که «سعید عسگر ضارب سعید حجاریان در جریان آشوب‌های خیابانی به نفع میرحسین موسوی وارد میدان شده بود» که این هم یک دروغ و تهمتی بیش نیست.»

عسگر بعدها در مصاحبه‌ای که عصر ایران آن را منتشر کرد، شایعه حضورش در ستاد میرحسین موسوی را تکذیب کرد.

مهدی روغنی از نزدیکان سعید عسگر که در ترور سعید حجاریان نقش مراقب را بر عهده داشت نیز در دی‌ماه سال 94 نیز از پشت پرده شایعه حضور سعید عسگر در ستاد میرحسین موسوی پرده برداشته و گفته بود: «این‌ها را یک عده می‌گفتند که چهره سعید و امثال ما را خراب کنند... امثال همین رسایی این حرف‌ها را می‌زدند.»

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۶
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
5
16
امثال زاکانی و همفکرانش کی حرف راست زدند که حالا بار دوم باشد ؟ !
نظرات بینندگان