arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۵۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۲ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۷

روسیه: آنچه در عراق و لیبی کردند حالا در ونزوئلا می‌کنند اما در سوریه نتوانستند

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه تعیین دیپلمات سابق آمریکا به عنوان نماینده ویژه این کشور در ونزوئلا را تلاشی برای سیطره مستقیم بر وضعیت سیاسی این کشور عنوان کرد و گفت: آمریکا در عراق و نیز در لیبی روی "برقراری مجدد دموکراسی" کار کرد، در سوریه هم خواست اما نتوانست یا به عبارت بهتر به ایالات متحده اجازه داده نشد و حالا هم در ونزوئلا.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سخنگوی وزارت خارجه روسیه تعیین دیپلمات سابق آمریکا به عنوان نماینده ویژه این کشور در ونزوئلا را تلاشی برای سیطره مستقیم بر وضعیت سیاسی این کشور عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در صفحه فیس‌بوک خود نوشت: این تلاش واشنگتن جهت کنترل مستقیمش بر وضعیت سیاسی ونزوئلاست، آمریکا به ونزوئلا به چشم باغ منطقه‌ای متعلق به خود در آینده نگاه می‌کند.

وی افزود: آمریکا در عراق و نیز در لیبی روی "برقراری مجدد دموکراسی" کار کرد، در سوریه هم خواست اما نتوانست یا به عبارت بهتر به ایالات متحده اجازه داده نشد و حالا هم در ونزوئلا.

به نقل از سایت العهد، مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا روز جمعه از تعیین الیوت آبرامز، دیپلمات سابق این کشور به عنوان نماینده ویژه آمریکا در امور ونزوئلا جهت "برقراری مجدد دموکراسی در این کشور" خبر داد.

نظرات بینندگان