arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۵۴۹۶
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۴ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۷

دستگیری ۲۳ هزار نفر در البرز

فرمانده انتظامی البرز گفت: از ابتدای سال تاکنون ۹۲۸۰ کیلوگرم انواع مخدر در استان کشف و ضبط شده است. این کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۴ درصد افزایش داشته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

فرمانده انتظامی البرز از دستگیری 23 هزار و 802 نفر مرتبط با مواد مخدر در استان البرز خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار عباسعلی محمدیان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 9280 کیلوگرم انواع مخدر در استان کشف و ضبط شده است. این کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل 54 درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: از مجموع مواد مخدرکشف شده پنج هزار و 426 کیلو گرم تریاک، یک هزار و 948 کیلوگرم مرفین، 846 کیلوگرم حشیش و بقیه سایر انواع مواد مخدر بوده است. با کشف این مواد مخدر 619 قاچاقچی، 10 هزار و 53 نفر نگهدارنده، 2 هزار و 555 نفر توزیع کننده و 10 هزار و 575 نفر معتاد دستگیر شدند.

محمدیان خاطرنشان کرد: همچنین دراین مدت نیز 31 باند قاچاق موادمخدر متلاشی و 254 خودرو توقیف و سه قبضه سلاح از قاچاقچیان کشف شده است.

وی، یکی از اولویت‌های مهم پلیس البرز در سال جاری را مبارزه قاطع و جدی با قاچاقچیان مواد مخدر برشمرد و از خانواده‌ها به عنوان عامل مهم در پیشگیری و کنترل معضل بزرگ مواد مخدر خواست تا مراقبت بیشتری ازفرزندان خود داشته باشند.

وی به اجرای طرح‌های پاکسازی در مناطق آلوده استان البرز اشاره کرد و افزود: طرح پاکسازی نقاط آلوده در مناطق مختلف درحال اجراست که به صورت مستمر در مناطقی مثل حصار، مهدی آباد و ملک آباد با برنامه‌ریزی‌های اطلاعاتی و عملیاتی اجرا می‌شود.

محمدیان با تاکید بر این موضوع که برای ریشه کن کردن معضل مواد مخدر نیاز به همکاری همه آحاد جامعه و مسئولان است، گفت: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت عمومی به ویژه سوداگران مرگ با جدیت برخورد می‌کند و اجازه نمی‌دهد که جامعه از سوی این افراد ناامن شود.

نظرات بینندگان