arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۵۵۲۵
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۶ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۷

سازمان هواپیمایی: ارتش حادثه فرودگاه فتح را بررسی می‌کند

علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: جزئیات حادثه بوئینگ ۷۰۷ توسط ارتش در دست بررسی است و سازمان هواپیمایی کشوری نیز همکاری‌های لازم را در این زمینه به عمل می‌آورد.تا کنون هواپیماهای باری از اقصی نقاط دنیا در این فرودگاه نشسته‌اند و اگر مشکل خاصی در این فرودگاه بود قطعاً هواپیماهای باری مبادرت به جابجایی بار در این فرودگاه نمی‌کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: جزئیات حادثه بوئینگ ۷۰۷ توسط ارتش در دست بررسی است و سازمان هواپیمایی کشوری نیز همکاری‌های لازم را در این زمینه به عمل می‌آورد.

علی عابدزاده امروز شنبه ششم بهمن ماه در جریان بازدید از فرودگاه بین‌المللی پیام که با حضور رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی همراه بود، اظهار کرد: البرز به عنوان استانی نوپا از ظرفیت سیستم حمل و نقل هوایی به عنوان موتور توسعه برخوردار است.

وی با اشاره به فعالیت فرودگاه پیام در البرز گفت: طول باند فرودگاه پیام حدود چهار کیلومتر است که بزرگ‌ترین هواپیماهای دنیا هم می‌توانند بر روی آن بنشینند.

عابدزاده داد: شرایط دستگاه‌های ناوبری این فرودگاه نیز در حد استانداردهای بین‌المللی است و هیچ مشکلی برای نشستن هواپیماها در این فرودگاه وجود ندارد.

وی توضیح داد: تا کنون هواپیماهای باری از اقصی نقاط دنیا در این فرودگاه نشسته‌اند و اگر مشکل خاصی در این فرودگاه بود قطعاً هواپیماهای باری مبادرت به جابجایی بار در این فرودگاه نمی‌کردند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشور اضافه کرد: امکانات این فرودگاه در حد استانداردهای بین‌المللی است و با ارزیابی‌های صورت گرفته از این فرودگاه به نتیجه رسیدیم که این فرودگاه درخور جابجایی مسافر و توسعه پروازهای مسافری است.

وی با تأکید بر ضرورت تأمین ایمنی پروازها انجام گفت: در سال‌های اخیر فرودگاه پیام هیچ رکورد منفی ازلحاظ سانحه نداشته است.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان