arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۵۶۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۹ - ۰۶ آذر ۱۳۹۰

تکذیب بیانیه منتسب به 36 نفر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شش چهره اصلاح طلب در نامه سرگشاده ای که به رسانه های کشور ارسال داشته اند بر لزوم شرکت جریان اصلاح طلبی در انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کردند. این افراد همچنین بیانیه منتسب به 36 نفر را تکذیب کردند. متن نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انتخابات در همۀ کشورها مظهر ارادۀ ملّی و نقش مردم در تعیین سرنوشت خوداست و هرانسان آگاه و حساس به آیندۀ کشور نمی تواند نسبت به آن بی تفاوت باشد . از همین منظر انتخابات در جمهوری اسلامی ایران نیز تا کنون به رغم کاستی هایی که داشته از حداقل های لازم برای به ظهور رساندن نقش مردم در سرنوشت خود برخوردار بوده است .

لذا همانطور که انتظار می رود کلیه احزاب و جریان های داخل در مجموعۀ اصلاح طلبان با توجه به این ضرورت که ما بیش از همیشه به همگرایی در میان اصلاح طلبان نیاز داریم، با محور قرار دادن بحث انتخابات و ارائۀ تحلیل های روشنگر و مواضع سازنده در ایجاد فضای مناسب و به منظور استفاده حداکثری از فرصت انتخابات پیش رو، برای بیان واقعی نظرات این جبهه استفاده نمایند، که همانا  این تصمیم می تواند در عین تاکید بر ضرورت حضوری فعال در عرصه انتخابات، نسبت به رویکرد دشمنان بیرونی که اخیراً توسط آمریکا و ایادی شان شدّت گرفته پاسخ مقتضی و مناسب داده شود.

و صریحاً اعلام می کنیم اگر از انتخابات و شرکت در آن دفاع می کنیم بخاطر مردمی است که در هنگام انقلاب به آن دل بسته بودند و به آن رأی دادند و کسی که خود را دل بسته به انقلاب و ایران می داند هیچگاه با تحریم در انتخابات موافق نخواهد بود .

 همچنین انتظار ما از مسئولان و عاقلان نظام این است که در شرایط کنونی صرف نظر از آنچه تا کنون رفته است با فراهم کردن زمینۀ قانونی و بستر سالم و شرایط مقتضی برای انتخابات آتی مجلس، نیازمندیهای لازم برای مشارکت حداکثری مردم را در انتخابات پیش رو آماده نمایند .

 در پایان با عنایت به موارد فوق اعلام می کنیم، بلوغ سیاسی اصلاح طلبان به درجه ای از عقلانیت رسیده تا نیازی به صدور بیانیه های مخدوش و با اسامی جعلی وبه دور از اخلاق سیاسی نداشته وبا شجاعت نظر خود را اعلام وپای آن بایستد.لذا برخی مطالب  منتشر شده و منتسب به جمعی از نیروهای سیاسی که اخیراً با عنوان نامه یا بیانیه صادر می شود ( بیانیه 36 زندانی سیاسی )ومنشاآن هم مشکوک می باشد. هیچگونه نسبتی با ما نداشته و اگر لازم باشد از طریق مجاری مورد اعتماد نظرات خود را اعلام می نمائیم .

بهزاد نبوی            داوود سلیمانی            عبدالله رمضان زاده
محسن میردامادی     فیض الله عرب سرخی      علیرضا رجایی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
3
19
من باور کردم ! خود شما چطور ؟
ناشناس
|
GERMANY
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
0
1
عجب
داریوش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
0
1
پشت پرده این اخبار چیست؟!!!!!!!!!!!!
نظرات بینندگان