arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۵۷۱۸
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۴ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۷

جلسه استاندار خوزستان با مسئولان قوه قضاییه درباره اسماعیل بخشی

استاندار خوزستان درباره اخباری مبنی بر اعتراض گروهی از کارگران هفت‌تپه نسبت به بازداشت بخشی گفت: هیچ موردی در این باره نداشته‌ایم.بخشی، قلیان و چند تن دیگر از کارگران شرکت نیشکر هفت‌تپه در پی چند هفته اعتصاب و اعتراض به خصوصی‌سازی و عدم پرداخت حقوق ماهیانه خود، 27 آبان سال جاری بازداشت و 21 آذر آزاد شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

استاندار خوزستان ضمن تأکید بر اینکه وضعیت پرداخت حقوق و فعالیت کارگران نیشکر هفت‌تپه به حالت عادی بازگشته است، خبر از پیگیری وضعیت سپیده قلیان و اسماعیل بخشی در جلسه امروز عصر با مسئولان قضایی داد.

هفته گذشته و در پی انتشار مستند «طراحی سوخته» از برنامه 20:30 که مدعی ارتباط اسماعیل بخشی و سپیده قلیان با گروه‌های خارج از کشور می‌شد، خبر بازداشت این دو فعال کارگری در رسانه‌ها منتشر شد.

حالا غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان درباره وضعیت این دو می‌گوید: این دو فرد در اختیار دستگاه قضایی هستند و اطلاعاتی درباره جزئیات وضعیت آن‌ها ندارم، اما امروز عصر جلسه‌ای با مسئولان مربوطه داریم و جزئیات را پیگیری خواهم کرد.

وی در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت فعلی کارگران هفت‌تپه و پرداخت حقوق ماهانه‌شان نیز، توضیح می‌دهد: وضعیت کارگران و کارخانه به حالت عادی بازگشته و در حال حاضر حقوق‌ها طبق روال پرداخت می‌شود.

استاندار خوزستان درباره اخباری مبنی بر اعتراض گروهی از کارگران هفت‌تپه نسبت به بازداشت بخشی می‌گوید: هیچ موردی در این باره نداشته‌ایم.

بخشی، قلیان و چند تن دیگر از کارگران شرکت نیشکر هفت‌تپه در پی چند هفته اعتصاب و اعتراض به خصوصی‌سازی و عدم پرداخت حقوق ماهیانه خود، 27 آبان سال جاری بازداشت و 21 آذر آزاد شدند.

منبع: ایرنا