arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۵۷۸۱
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۸ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۷

بیرانوند در جمع بمب های محتمل نقل و انتقالات پس از جام ملتها

شبکه فاکس اسپورتس آسیا در آستانه مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا، به ۵ بازیکنی اشاره کرد که می‌توانند در پایان این تورنمنت هدف نقل و انتقالاتی هنگفت به لیگ‌های بزرگ دنیا قرار گیرند که در جمع آن‌ها نام «علیرضا بیرانوند» نیز دیده می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

شبکه فاکس اسپورتس آسیا در آستانه مرحله نیمه نهایی جام ملت های 2019 آسیا، به 5 بازیکنی اشاره کرد که می توانند در پایان این تورنمنت هدف نقل و انتقالاتی هنگفت به لیگ های بزرگ دنیا قرار گیرند که در جمع آنها نام «علیرضا بیرانوند» نیز دیده می شود.

شبکه فاکس اسپورتس روز یکشنبه نوشت: بازیکنان نام برده شده در این فهرست، از جام ملت ها آسیا به عنوان سکوی پرتابی برای نشان دادن مهارت ها و استعدادهای شان به جهان استفاده کرده اند؛ در نتیجه این نمایش های درخشان تعدادی از این بازیکنان در بحبوحه روزهای پایانی تورنمنت سال جاری نظر لیگ های معتبر اروپایی را جلب کرده و تعدادی نیز در آستانه چنین اقدامی هستند؛ در واقع، تحقق یافتن آرزوی گروه دوم به سه بازی باقی مانده تا پایان جام ملت های 2019 آسیا بستگی دارد.

در فهرست مذکور جدای از بیرانوند، نام های همچون «المعز علی» (قطر)، «انگویان کونگ فونگ» (ویتنام)، «محند علی» (عراق)، «هوانگ این بئوم» (کره جنوبی) دیده می شود.

«علیرضا بیرانوند» ابرقهرمان چارچوب فلزی تیم ملی ایران تا اینجای جام ملت های 2019 آسیا، تورنمنت شگفت انگیز دیگری را تجربه می کند؛ در واقع او در 5 بازی ایران از ابتدای این رقابت ها هیچ گلی دریافت نکرده است؛ آماری که بیرانوند از صمیم قلب آرزو دارد تا به آن در بازی نیمه نهایی تیمش مقابل ژاپن تسلسل ببخشد.

در کنار توانایی های او در مهار شوت های حریفان که مهار ضربه پنالتی کاپیتان تیم ملی عمان در بازی مرحله یک چهارم ایرانی ها را نیز شامل می شود، بیرانوند به واسطه پرتاب های دست 80 متری اش برای مهاجمان خودی سوژه داغ فضای مجازی شده است؛ پرتاب های که به تنهایی و بدون هیچ نیروی محرکه دیگری جز دست ها وی، سه چهارم طول زمین فوتبال را می پیماید.

با توجه به آمار و ارقام و همچنین قابلیت های بیرانوند، جای تعجبی ندارد که همین حالا هم باشگاه چایکار ریزاسپور ترکیه و همچنین دیگر تیم بزرگ این کشور یعنی بشیکتاش، نسبت به جذب وی تمایل نشان دهند.

نظرات بینندگان