arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۵۸۶۳
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۰ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۷

معرفی فیلم های جشنواره فجر«متری شش و نیم»

«متری شیش و نیم» امسال با بازی پیمان معادی، پری ناز ایزدیار، فرهاد اصلانی و نوید محمدزاده در جشنواره اکران می شود
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

اکران دومین ساخته کارگردان «ابد و یک روز» می تواند جشنواره سی و هفتم را گرم تر کند. «متری شیش و نیم» امسال با بازی پیمان معادی، پری ناز ایزدیار، فرهاد اصلانی و نوید محمدزاده در جشنواره اکران می شود و سعید روستایی که راه سختی برای دریافت پروانه ساخت این فیلم داشت باید با دومین ساخته اش در جشنواره امسال با سایرین رقابت خواهد کرد.

نکات جذاب
حضور بازیگران اصلی «ابد و یک روز» در فیلم جدید کارگردان اش؛ همین چند کلمه باعث شده که بسیاری از علاقمندان به سینما با اشتیاق منتظر تماشای این فیلم باشد و پیش بینی می شود یکی از روزهای شلوغ جشنواره در زمان اکران این فیلم باشد.

نکات حاشیه ای
پس از موفقیت «ابد و یک روز» در سال ۹۴ بسیاری منتظر تماشای فیلم دوم این کارگردان هستند و این موضوع می تواند کار را برای روستایی سخت تر کند؛ چون انتظارات از این کارگردان بالاست و او می خواهد در این جشنواره ثابت کند فیلمش اولش تنها یک اتفاق نبوده است.

شانس جایزه
دیگر وقتی نام پیمان معادی، نوید محمدزاده و پری ناز ایزدیار به عنوان بازیگر یک فیلم مطرح باشد می توان تا حدودی نام سه کاندید بازیگری جشنواره امسال را حدس زد. این بازیگران در جشنواره ۹۴ دو سیمرغ دریافت کردند در حالی که معادی هم آن سال می توانست این جایزه را با خود به خانه ببرد. بازیگر بین المللی سینمای ایران امسال شانس بسیاری برای دریافت سیمرغ بازیگری از جشنواره فجر دارد. روستایی هم که سابقه دریافت دو سیمرغ کارگردانی و یک سیمرغ فیلمنامه را دارد رقیب سرسختی برای سایر کارگردان ها محسوب می شود و باید دید او باز هم می تواند فاتح یک دوره دیگر از جشنواره فیلم فجر شود یا خیر. البته از فیلمبرداری، طراحی صحنه، گریم و موسیقی فیلم هم نباید غافل شد.

سایر عوامل فیلم عبارتند از:
مدیر فیلمبرداری: هومن بهمنش
طراح صحنه: محسن نصراللهی
طراح لباس: غزاله معتمد
طراح چهره پردازی: ایمان امیدواری
تدوین: بهرام دهقانی
صدابرداری: ایرج شهزادی
عکاس: امیرحسین شجاعی

نویسنده و کارگردان: سعید روستایی
تهیه کننده: سید جمال ساداتیان

نظرات بینندگان