arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۵۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۴ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۷

رونمایی از پوستر و شعار همراه اول در جشنواره فیلم فجر

در این دوره جهت رفاه حال بازدیدکنندگان و اصحاب رسانه، همراه اول پردیس ملت را بصورت ویژه تحت پوشش ارتباطی خود قرار داده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در مراسم نشست خبری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از پوستر و شعار همراه اول رونمایی شد.

به گزارش انتخاب به نقل از شرکت ارتباطات سیار ایران، صبح روز دوشنبه ۸ بهمن ماه در مراسم نشست خبری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر که در پردیس ملت تهران برگزار شد، با حضور شاهین آرپناهی مدیرکل ارتباطات همراه اول، ابراهیم داروغه زاده دبیر جشنواره و جمعی از خبرنگاران از پوستر و شعار اپراتور اول تلفن همراه کشور که «حامی هنر ایران زمین» بود رونمایی شد.

رونمایی از پوستر و شعار همراه اول در جشنواره فیلم فجر

در این مراسم شاهین آرپناهی مدیرکل ارتباطات همراه اول با بیان اینکه بنای همراه اول حمایت از آثار فاخر هنری و فرهنگی و ورود حامیانه به فعالیت های برجسته این حوزه است، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که امروز در کنار سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر هستیم که در آستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حتماً جشنواره خاصی خواهد بود.

وی افزود: این اولین ورود همراه اول به حوزه های محتوایی، هنری و فرهنگی نبوده و قطعاً آخری هم نخواهد بود و بنای ما در حوزه حمایتگری و مسوولیت اجتماعی این است که بیش از گذشته به این مقوله بپردازیم.

در ادامه مراسم ابراهیم داروغه زاده دبیر جشنواره سی و هفتم با اشاره به اینکه افتتاحیه جشنواره ۹بهمن ماه و اختتامیه ۲۲ بهمن ماه خواهد بود، بیان داشت: قرار است ۱۳ بهمن ماه مهمانی بزرگی با حضور تمامی کسانی که در ۳۷ سال اخیر سیمرغ برده اند برگزار شود. وی افزود: در این دوره جهت رفاه حال بازدیدکنندگان و اصحاب رسانه، همراه اول پردیس ملت را بصورت ویژه تحت پوشش ارتباطی خود قرار داده است.

 

نظرات بینندگان