arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۶۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۱ - ۰۷ آذر ۱۳۹۰

کاپیتان تیم ملی بسکتبال: خواب قرادادهای میلیونی فوتبالیست‌ها را می‌بینیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کاپیتان دوم تیم ملی بسکتبال با تکذیب قراردادهای چند صد میلیونی بسکتبالیست‌ها تاکید کرد که بازیکنان لیگ بر‌تر بسکتبال تنها می‌توانند خواب قراردادهای میلیونی فوتبالیست‌ها را ببینند.

به گزارش انتخاب، مهدی کامرانی در گفت‌وگو با ایلنا، ضمن تشریح آخرین وضعیت خود و تیم باشگاهی‌اش مهرام، در خصوص آینده بسکتبال ایران و وسلین ماتیچ سرمربی سابق تیم ملی هم صحبت کرد. او در این گفت‌و گو تاکید کرد که حاشیه سازان درون خانواده بسکتبال ریشه این رشته را می‌زنند و خودزنی آن‌ها بسکتبال را به بیراهه می‌برد.

* فقط می‌توانیم خواب قراردادهای چندصد میلیونی را ببینیم

مطمئن باشید هیچگاه به اندازه فوتبالیست‌ها پول نمی‌گیریم. ما حتی خواب پول‌هایی که آنها می‌گیرند را هم نمی‌بینیم. به شخصه نسبت به قرارداد سال گذشته خودم هم پول کمتری از مهرام می گیرم. می‌توانید این را از باشگاه بپرسید. وضع ما به هیچ وجه شباهتی با فوتبالیست‌ها ندارد. آن‌ها حتی به لحاظ سخت افزاری هم امکانات بسیار خوبی در اختیار دارند. من این قضیه را که هیچگاه نمی‌توانیم شبیه فوتبالیست‌ها باشیم را کاملا با خودم حل کرده‌ام.

* انتقادی به هزینه‌های فوتبال ندارم

به هرحال فوتبال از جمله رشته‌های پرطرفداری است که باید در آن بیش از سایر رشته‌ها هزینه شود. این اتفاق نه فقط در ایران بلکه در کل دنیا رخ می‌دهد. خود من هم فوتبال را دوست دارم و خیلی از دیدارهای لیگ اروپا را می‌بینم. با این حال تفاوت عمده‌ای که در این بخش بین ایران و اروپا و امریکا وجود دارد نوع نگاه‌ها به رشته‌های دیگر است. متاسفانه در کشور ما همه نگاه‌ها به فوتبال است و اگر فرصتی باشد مدیران ما نگاهی به غیر فوتبالی‌ها هم می‌کنند در حالی که در همین کشورهای پیشرفته به رشته‌های دیگر هم توجه خاص می‌شود. شما ببینید که اگر علم بسکتبال و روش‌های این رشته هم مثل فوتبال در رسانه‌ها و تلویزیون به صورت مستمر گفته شود سهم تماشاگران بسکتبال با چه روند صعودی مواجه خواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
0
0
عزیزم میلیونی نه ، چندصد میلیونی و قطعا" در مواردی نیز شانه به شانه میلیارد و صد البته با واحد " تومان " !!
نظرات بینندگان