arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۶۱۲
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۱ - ۰۷ آذر ۱۳۹۰

خوردبین: زارع ترسید من را بغل کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به برتری برابر ذوب‌ آهن گفت: حالا دیگر هواداران باید به ورزشگاه بیایند و از ما حمایت کنند.

محمود خوردبین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برتری 3 بر 2 پرسپولیس برابر ذوب آهن در جام حذفی گفت: برد شیرینی کسب کردیم. در نیمه اول هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند و به واقع ۶۰ به ۴۰ درصد بازی دست ذوب‌آهن بود اما در نیمه دوم همه چیز تغییر کرد.

وی افزود: در نیمه دوم یکی از بهترین فوتبال‌های خود را به نمایش گذاشتیم. ذوب‌آهن تیم کوچکی نیست و بازیکنان و مربی بسیار بزرگ و خوبی دارد، هیچ وقت نباید برد ما مقابل ذوب‌آهن دست کم گرفته شود و به نظر من کار بزرگی کردیم.

خوردبین عنوان کرد: این برد می‌تواند راه ما را برای بازی‌های آینده هموارتر کند. پس از این بازی روحیه بسیار خوبی گرفتیم و مردم لذت بردند. از شب گذشته تا به امروز و از فرودگاه تا منزل همه پرسپولیسی‌ها وخوشحال بودند و به من تبریک می گفتند. باید بردهای ما ادامه داشته باشد تا مردم مجددا به استادیوم بیایند و یار و یاور پرسپولیس باشند.

خوردبین درباره خوشحالی مازیار زارع پس از گل سوم پرسپولیس گفت: من به زارع علاقه دارم و او هم به من لطف دارد. مازیار دوست داشت سر فرصت این کار را انجام دهد و شادی‌اش را با من تقسیم کند. وقتی در رختکن از او پرسیدم موضوع چه بود گفت ترسیدم زیادی از حد خوشحالی کنم چون کمر شما مشکل داشت، اگر شما را بغل می‌کردم بازیکنان دیگر نیز می‌آمدند و مشکل‌ساز می‌شد. به همین دلیل مازیار در قبال خوشحالی‌اش پس از زدن گل کمی احتیاط کرد. بسیار خوشحال هستم که مازیار گل به این قشنگی زد و انشاءالله باز هم تداوم داشته باشد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی روز جمعه با تراکتورسازی به فارس گفت: مردم دیگر حالا باید بیایند و از استیلی و پرسپولیس حمایت کنند. به یک نتیجه خوب برابر ذوب‌آهن رسیده‌ایم و باید هواداران کمک کنند این موضوع ادامه‌دار باشد. در بازی برابر تراکتورسازی مردم نشان دهند که همیشه پشت ما هستند و اجازه ندهند هواداران تراکتورسازی صندلی‌های ورزشگاه آزادی را پر کنند.

خوردبین در خصوص احتمال رویارویی پرسپولیس و استقلال در جام حذفی گفت: مطمئن باشید این بار برابر استقلال متفاوت خواهیم بود. با بازی که مقابل ذوب‌‌آهن انجام دادیم احساس می‌کنم نتیجه دربی متفاوت است چون بچه‌ها بسیار با انگیزه هستند.
نظرات بینندگان