arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۶۲۲۰
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۵ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۷

اعلام برنامه نمایش فیلم‌های کودک و نوجوان «سیمرغ و پروانه‌ها»

برنامه نمایش فیلم‌های کودک و نوجوان در بخش «سیمرغ و پروانه‌ها» همزمان با سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر اعلام شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

برنامه نمایش فیلم‌های کودک و نوجوان در بخش «سیمرغ و پروانه‌ها» همزمان با سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر اعلام شد.

 به نقل از ستاد خبری «سیمرغ و پروانه‌ها»، نمایش پنج فیلم و انیمیشن سینمایی «لکنت» به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی، «پاستاریونی» به کارگردانی سهیل موفق، «ضربه فنی» به کارگردانی غلامرضا رمضانی، «بنیامین» به کارگردانی محسن عنایتی و «آخرین داستان» به کارگردانی اشکان رهگذر در سانس ۹:۳۰ صبح روزهای ۱۳ الی ۱۷ بهمن ماه ‌همزمان با سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر دنبال می شود.

همچنین یک ساعت پیش از نمایش این فیلم‌ها از ساعت ۸:۳۰ دقیقه سینماگران کودک و نوجوان و عوامل فیلم‌ها در قالب جشن ۴۰ سالگی انقلاب به گپ و گفت با مخاطبان خود می‌پردازند.

روز شنبه ۱۳ بهمن فیلم «لکنت»، یکشنبه ۱۴ بهمن «پاستاریونی»، دوشنبه ۱۵ بهمن انیمیشن «بنیامین»، سه شنبه ۱۶ بهمن فیلم «ضربه فنی»، چهارشنبه ۱۷ بهمن انیمیشن «آخرین داستان» به ترتیب در پردیس های سینمایی تماشا، فرهنگ، ماندانا، باغ کتاب و آزادی از ساعت ۱۰ در سانسی ویژه نمایش داده می‌شوند. همچنین در تهران سینماهای کوروش، راگا و شکوفه نیز به نمایش ۵ فیلم سینمای کودک و نوجوان می‌پردازند.

در مراکز استان‌ها نیز یک سالن از سینماهای میزبان جشنواره فیلم فجر به نمایش فیلم‌های کودک و نوجوان اختصاص می یابد.

ویژه برنامه «سیمرغ و پروانه‌ها» با همراهی مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان، سازمان سینمایی، دبیرخانه جشنواره فیلم فجر، ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد سینمایی فارابی برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان