arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۶۳۸۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۱ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۷

استاندار تهران: ریزش بشکه حاوی مرکاپتان، منشا بوی بد پایتخت بود

انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران گفت: منشاء بوی نامطبوع تهران طبق تحقیقات از ترکیبات شیمیایی سولفور بود که در ماده مرکاپتان وجود دارد. ماده‌ای که در صنعت پلاستیک‌سازی و خط لوله گاز به اندازه زیادی وجود دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران گفت: منشاء بوی نامطبوع تهران طبق تحقیقات از ترکیبات شیمیایی سولفور بود که در ماده مرکاپتان وجود دارد. ماده‌ای که در صنعت پلاستیک‌سازی و خط لوله گاز به اندازه زیادی وجود دارد.

به گزارش ایلنا، نشست خبری انوشیروان محسنی بندپی (استاندار تهران) با اصحاب رسانه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در استانداری تهران برگزار شد.

محسنی بندپی در این نشست با بیان گرامیداشت چهلمین سال انقلاب اسلامی عنوان کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران شرایطی را فراهم کرده که کشور ما که روز به روز از ابعاد مختلف توسعه برخوردار شود. چهلمین سال انقلاب سال بالندگی، بلوغ و ارتقا بخشیدن به خدمات به آحاد جامعه است. در ابعاد مختلف و علی‌رغم اقدامات خصمانه که از بدخواهان و دشمنان شاهد بوده‌ایم، توانستیم موفقیت‌هایی را کسب کنیم.

وی ادامه داد: در حوزه سلامت اقدامات بسیار ارزشمندی صورت گرفته است. به عنوان مثال امید به زندگی در اوایل انقلاب ۵۴ سال بوده و الان برای خانم‌ها ۷۶ سال و برای آقایان ۷۸ سال است. همچنین در تامین و خودکفا کردن محصولات استراتژیک، دارو، آب سالم، خدمات گاز رسانی و... اقدامات بسیار ارزشمندی توسط نظام جمهوری اسلامی صورت گرفته است.

بندپی اضافه کرد: برخی علیه نظام تبلیغ می‌کنند که این نظام کارآمدی لازم را ندارد. همین که امروز این فضا فراهم شده تا ما با اصحاب رسانه به بحث و گفتگو بنشنیم، نشان‌دهنده اقدامات جمهوری اسلامی است.

استاندارد تهران بیان کرد: ما در همه حال به قوانین و تعهدات خود در برجام عمل کردیم اما علی‌رغم همه این اقدامات باز می‌بینیم که توطئه‌ها علیه ایران متوقف نمی‌شود. چیزی که آنها مورد هدف دارند ایجاد یاس در کشور است اما ما باید با ایستادگی عهده‌دار این مسئولیت‌ها باشیم تا رفاه و آسایش را برای مردم ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه ما در در تولید علم نشان داده‌ایم جوانان مستعدی داریم، گفت: جوانان مستعد ما در ابعاد مختلف علمی در منطقه رتبه‌های اول و در برخی مواقع رتبه‌های دوم را کسب کرده‌اند. این نشان می‌دهد ما جوانان مستعد و با انگیزه‌ای داریم که توانستند کشور را به سطح خوبی برسانند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
0
7
ایشون حرفاش اعتبار نداره. قبلا هم گفته بود بوی زباله های آرادکوه بوده اما بعدا خودش تکذیب کرد.
ناشناس
|
-
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
0
3
یعنی حرفاتو باور کنم. هر وقت گوشام دراز شد اونوقت شاید باور کردم.
مرد حسابی بعد 2 ماه اومدی میگی بشگه فلان بود.
نظرات بینندگان