arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۶۴۲۱
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۲ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۷

واعظی: سخنگوی دولت به زودی انتخاب می‌شود؛ رئیس‌جمهور چند گزینه را پیشنهاد داده

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: روحانی چند گزینه را برای تعیین سخنگوی دولت پیشنهاد داده و گزینه نهایی به زودی اعلام می‌شود.رئیس جمهور به وزرا و معاونین آن‌ها دستور داده که چهارشنبه هر هفته و روزهای دیگری که لازم باشد، به رسانه‌ها پاسخگو باشند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: اهداف مختلفی از سفر به لرستان داریم که تنها به بازدید از مناطق خسارت دیده از سیلاب و برآورد خسارات محدود نمی‎شود.

به گزارش «انتخاب» به نقل از خبرگزاری ها، محمود واعظی صبح امروز در بدو ورود به لرستان در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: هر زمان و در هر نقطه از کشور که مردم دچار مشکل شوند، وظیفه مسؤولان است که در کنار آن‌ها حضور یافته و مشکلاتشان را از نزدیک ببینند.

وی که به همراه رئیس ستاد بحران کشور، مسؤولانی از وزارتخانه‌های جهاد و راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه به لرستان سفر کرده است، عنوان کرد: برای وضعیت فعلی و پیشگیری از وقوع حوادث اینچنینی در آینده راهکارهایی را اتخاذ می‎کنیم.

واعظی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع تعیین سخنگوی دولت اشاره و بیان کرد: رئیس جمهور چند گزینه را برای این منظور پیشنهاد داده و گزینه نهایی به زودی اعلام می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین رئیس جمهور به وزرا و معاونین آن‌ها دستور داده که چهارشنبه هر هفته و روزهای دیگری که لازم باشد، به رسانه‌ها پاسخگو باشند.

نظرات بینندگان