arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۶۴۹۴
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۶ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۷

دستگیری کلاهبردار ۵۰ میلیاردی درخنداب

فردی که با تبلیغ فروش ۳ قطعه سنگ زینتی در فضای مجازی، قصد کلاهبرداری ۵۰ میلیاردی را داشت،در عملیات ماموران پلیس شهرستان خنداب دستگیر شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فردی که با تبلیغ فروش ۳ قطعه سنگ زینتی در فضای مجازی، قصد کلاهبرداری ۵۰ میلیاردی را داشت،در عملیات ماموران پلیس شهرستان خنداب دستگیر شد.

سرهنگ"عبدالرضا جودکی" فرمانده انتظامی شهرستان خنداب گفت: پلیس این شهرستان در تحقیقاتی از فعالیت و تبلیغات فردی در فضای مجازی برای فروش چند قطعه سنگ زینتی در پوشش الماس با خبر شدند و با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: پس از اقدامات فنی و تخصصی ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان، فرد مذکور شناسایی شد و در زمانی که این فرد در حال جابه جایی سنگ های زینتی برای فروش در یکی از شهرستان های همجوار بود، در عملیاتی دستگیر و ۳ قطعه سنگ زینتی در بازرسی از خودروی او کشف شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در بازجویی های انجام شده مشخص شد که این فرد در حال انتقال این ۳ قطعه سنگ زینتی برای فروش به عنوان سنگ الماس به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال بوده است.

سرهنگ جودکی با بیان ارجاع پرونده متهم به مرجع قضائی از شهروندان خواست تا همواره در انجام معاملات و خرید و فروش اقلام از اعتماد به افراد ناشناس خودداری کرده و در صورت مواجهه با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را در کوتاه ترین زمان ممکن، به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند .

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان