arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۶۵۵
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۹ - ۰۷ آذر ۱۳۹۰

سردار رادان: اردوغان آموزش‌ديده صهيونيست‌ است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جانشين فرمانده نيروي انتظامي گفت: افرادي كه بعضي از اوقات به فكر خدشه وارد كردن به انقلاب ما هستند، بايد به اين افراد گفت فكر شما بسيار احمقانه و ابلهانه است.

به گزارش ايسنا سردار احمدرضا رادان در مراسم توديع فرمانده پيشين و معارفه فرمانده جديد انتظامي استان سمنان، افزود: تا زماني كه به ريسمان محكم ولايت فقيه وصل باشيم، خدشه‌اي به انقلاب ما كه خون شهدا، سوز و آه و اشك و ماتم پدران و مادران و همسران شهدا را در خود ذخيره دارد، وارد نخواهد شد.

فتنه و آشوب انقلاب ما را تصفيه كرد

وي خاطرنشان كرد: دشمنان كج فهم و نادان نظام جمهوري اسلامي ايران هر از گاهي با ايجاد فتنه و آشوب مي‌خواهند به انقلاب ما خدشه وارد كنند كه البته اين كار ناكارآمد آنها نتيجه‌اي جز تصفيه ناخالصي‌هاي اين انقلاب نخواهد داشت؛ اين فتنه و آشوب آنها، انقلاب ما را تصفيه خواهد كرد و آنچه كه باقي مي‌ماند همان اتحاد، همبستگي و انسجام ولايت فقيه و خون پاك شهدا خواهد بود.

وي با بيان اينكه افرادي هستند كه ولي را براي ولي نمي‌خواهند بلكه ولي را براي خودشان مي‌خواهند، اظهار داشت: در زمان صلح و آرامش كه هيچ فتنه و توطئه‌اي، نظام را تهديد نمي‌كند، مدام عاشق‌سينه چاك ولي فقيه هستند اما زماني كه فتنه ايجاد مي‌شود، خود را مستقيماً از اين ريسمان محكم ولايت فقيه جدا مي‌كنند.

رادان اضافه كرد: اين افراد با افرادي مثل شمر هيچ تفاوتي نخواهد داشت كه براي بريدن سر امام حسين (ع) از همه سبقت گرفت.

جانشين فرمانده ناجا گفت: اثر وجودي ولايت يعني همين كه بعد از هزار و چند صد سال به عشق ابا عبدالله براي پيراهن پاره پاره او گريه مي‌كنند. در عاشورا كساني بودند كه هم نماز مي‌خواندند و هم پيشاني آنها از شدت سجده پينه مي‌زد و هم اهالي غيبت را به جمع خود راه نمي‌دانند؛ اما در يك روز در مقابل ولي فقيه زمان خود دست به شمشير بردند و با او به مبارزه پرداختند، پس مي‌شود هم نماز خواند هم روزه گرفت و هم جلوي ولي فقيه خود ايستاد.

وي گفت: آنهايي كه يك روزي از آتش‌زدن يك سطل زباله در تهران خوشحال مي‌شدند، امروز آنقدر ذليل و خوار شده‌اند كه شعله همان آتش تا پشت كاخ‌هاي آنها رسيده است.

رادان بصيرت را به عنوان يك چراغ روشنايي بخش نام برد و گفت: داشتن بصيرت مثل زماني مي‌ماند كه با يك چراغ در يك مسير مه‌آلود حركت مي‌كنيم و با داشتن اين چراغ مي‌توانيم آن طرف مه و غبار را به راحتي مشاهده كنيم. بصيرت همان چراغ راه ماست و اين چراغ همان حركت در مسير ولايت است. يعني تنها با حركت در مسير ولايت مي‌توانيم به بصيرت مورد نظر برسيم.

 اردوغان آموزش‌ديده صهيونيست‌هاست

رادان به بازي سياسي صهيونيست‌ها در منطقه اشاره كرد و گفت: اينها اردوغان را خودشان آموزش دادند كه جلوي رژيم صهيونيستي به عنوان يك مسلمان دو آتيشه بايستد و در مقابل آنها موضع بگيرد و كاغذ آنها را پرتاب كند تا بگويند كه اين فقط در ايران نيست ما فقط در ايران دشمن نداريم بلكه در تركيه هم هست، آن وقت همين اردوغان را به جمع مردم مصر مي‌فرستند و اردوغان آنها را بعد از انقلاب خودشان به دين لائيك دعوت مي‌كند؛ همين اردوغان كه او را مسلمان دو آتيشه و دشمن سرسخت صهيونيست معرفي كردند، طبق سفارش خودشان مردم مصر را به دين لائيك دعوت مي‌كند.

جانشين فرمانده ناجا  در ادامه صحبت‌هاي خود خطاب به مأموران نيروي انتظامي استان سمنان گفت: امروز يكي از نيروهاي مخلص و بسيجي و دوستدار ولايت فقيه به جمع شما مي‌پيوندد و بزرگترين وظيفه او ايجاد يك ناامني بزرگ در استان براي گردن‌كشان و قانون‌شكنان و افرادي كه چشم طمع به مال و ناموس مردم دوخته اند، خواهد بود.

وي خاطرنشان كرد: فرمانده جديد نيروي انتظامي استان سمنان يك فرد خادم الشهداء و از خانواده‌هاي معظم شاهد است و ما ايشان را به رسم امانت و يادگار به دست شما مي‌سپاريم.

به گزارش ايسنا، در اين مراسم از ازحمات سردار قاسم نصري با تقديرنامه‌اي از سوي فرمانده نيروي انتظامي ايران تقدير و سرهنگ محمدرضا ميرزايي، جانشين سابق فرمانده انتظامي استان به مدت سه سال به عنوان فرمانده انتظامي استان سمنان معرفي شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
2
69
به به چه زیبا. دین لائیک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
68
5
من نه حزب اللهیم و نه کشته مرده کسی ولی انصافا مسلمونی که با اسراییل رابطه داره و رژیمشو مشروع میدونه مسلمونیش بدرد خودش میخوره... اینکه دیگه شکی توش نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۸
جالبه ! آقایونی که نظر منفی دادن کجای این حرف مشکل داشت؟ یعنی اسراییل نامشروع نیست؟
آرش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
68
29
سردار عزیز لائیک دین نیست تا کسی بخواد مردم رو به دین لائیک دعوت کنه . لائیک به معنای خیلی عامی یعنی بی دینی .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
لائیک یعنی جدایی نهاد دین از نهاد سیاست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
3
80
قضیه بیشتر سر موضوع سوریه نیست؟ اردوغان در گیر بود با اسراییل که هورا می کشیدی!!
با ترکیه هم .......
ترکیه موفق ترین کشور مسلمانه چه شما قبول داشته باشیدش چه نه
اسم 10 کشور که بی مشکل هستن را اعلام کنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
2
84
چطور وقتی حال نخست وزیر اسراییل رو گرفت به به چه چه می کردید حالا شد آموزش دیده خود اونها؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
2
79
تاحالا دوست وبرادربود فوری شد صهیونیست قابل قبول کدام است؟وبه چه سازی برقصیم؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
4
84
باز اينروزها چه خبره يكي تركيه را تهديد نظامي ميكنه يكي اردوغان را عامل صهيونيست ميدانه ؟؟ مگه همان تركيه نيست كه 180 ميليارد طلا و ارز پيش كشش كرديم و صدايش را هم در نياورديم؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
آره خود خودشه از کجا فهمیدی؟
ناشناس
|
NETHERLANDS
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۸
233
2
من با آقای رادان بطور صد در صد موافقم ، آنچه را که درمورد اردوغان گفته.
نظرات بینندگان