arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۶۷۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۰ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۷

خودرو «مدل Y»  تسلا تا سال 2020 رونمایی می شود / پیشبینی هایی مثبت برای دستاورد جدید ایلان ماسک

گروه خودروسازی تسلا وعده داده که خودرو مدلY  خود را تا سال 2020  رونمایی خواهد کرد. بر اساس اعلان های پیشین، این خودرو الکتریکی از مهمترین ایده های ایلان ماسک؛ مدیرعامل تسلا است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

گروه خودروسازی تسلا وعده داده که خودرو مدلY  خود را تا سال 2020  رونمایی خواهد کرد. بر اساس اعلان های پیشین، این خودرو الکتریکی از مهمترین ایده های ایلان ماسک؛ مدیرعامل تسلا است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، خودرو مدل Y تسلا، از سال 2015 در برنامه کار مدیرعامل این شرکت یعنی ایلان ماسک بوده است. اما با توجه به مشکلاتی که در خط تولدی مدل های پیشین رخ داد، روند تولید این مدل نیز با وقفه هایی رو به رو شده.

اما سرانجام این شرکت در نامه ای به سهامداران اعلام کرد که در نهایت طی سال 2020 شاهد ورود این خودرو به بازار  خواهیم بود. البته این گروه خودرو سازی، هنوز نمونه اولیه این وسیله نقلیه را نشان نداده و اعلام کرده روند ارائه طرح مفهومی این خودرو را طی سال جاری آغاز خواهد کرد. ماسک در این خصوص گفت: بر خلاف سایر وسایل نقلیه الکتریکی تسلا، مدل Y به احتمال زیاد در  نوادا تولید خواهد شد.

ماسک پیشبینی کرده که مدل Y  حجم فروشی بسیار بالاتر از مدل 3 خواهد داشت.تسلا همچنین پیش بینی می کند که هزینه خط تولید مدل Y باید به طور قابل ملاحظه ای پایین تر از خط مدل 3 در فرمونت کالیفرنیا باشد زیرا روی همان پلتفرم ساخته خواهد شد و حدود 75 درصد اجزای آن با مدل 3 مشترک است.

ماسک گفت: تولید مدل Y خطر اجرایی شرکت ما  را کاهش دهد وهزینه انتقال قطعات از نوادا به کالیفرنیا، جایی که مدل 3 مونتاژ شده است را نیز حذف می کند.

این شرکت در نامه سهامداران گفت: "این سالی واقعا هیجان انگیز برای تسلا  است. مدل 3 به یک محصول جهانی تبدیل خواهد شد، سودآوری کسب و کار ما باید به طور پایدار مثبت باشد، شانگهای نیز خ تولید خودروهای ما را آغاز می کند و ما همه ابزار تولید مدل Y را در اختیار داریم."

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
0
0
پاراگراف و خط آخر گزارش را بدهید شیفتگان برادر چین و اذنابش روزی هزار بار با خط خوش نستعلیق و با قلم نی و جوهر سیاه بنویسند شاید بفمند در دنیا چیزی به عنوان دوست و دشمن همیشگی - حتی برای چتد روز نیز - وجود ندارد. به امید اینکه همه ما روزی به این مفهوم مسلم و هزاران بار اثبات شده برسیم و اجرایی اش کنیم ...
نظرات بینندگان