arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۲ - ۰۸ آذر ۱۳۹۰

پورحیدری: آینده شوم‌تری در انتظار فوتبال ایران است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان تاکید کرد که با حساسیتی که AFC نسبت به فوتبال ایران در پیش گرفته، آینده شوم تری در انتظار فوتبال ما خواهد بود.

منصورپورحیدری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به دلایل کاهش سهمیه‌های ایران در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: به هر حال وقتی کنفدراسیون فوتبال آسیا در طول یکی دو سال اخیر دائما هشدار می‌دهد و در مقابل، ما کاملا نسبت به آن بی تفاوتی نشان می دهیم، باید انتظار این چنین برخوردهای قهری از جانب آنها باشیم.

وی افزود: مطمئنا با شرایطی که فوتبال باشگاهی ما به لحاظ ساختاری دارد، آینده شوم‌تری در انتظار فوتبال ما خواهد بود. مسئولان فوتبال و مدیران باشگاهی ما باید تهدیدات موجود را جدی بگیرند و هرچه زودتر نسبت به حل فصل موانع موجود تدابیری را بیندیشند.

این کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه با تاکید بر اینکه کسب تنها دو سهمیه در لیگ قهرمانان آسیا تحت هیچ شرایطی برای فوتبال ما جالب نیست، افزود: مسئولان فوتبال و مدیران باشگاه‌ها هرچه زودتر باید چاره ای برای تغییر این وضعیت بیاندیشند. فوتبال ما با ادامه این روند لطمات بزرگتری خواهد خورد و بی شک وضع از اکنون هم بدتر خواهد شد.

پورحیدری همچنین با اشاره به اینکه چرا باید چوب کم کاری مدیران فوتبال و باشگاه‌ها را دو تیم استقلال و ذوب آهن بخورند، خاطرنشان کرد: به هر حال در این قضیه وظایفی بر گردن بخش‌ها و حوزه های مختلف است که باید آن را انجام دهند. مطمئنا حضور در مرحله پلی آف خود انرژی زیادی از باشگاه‌ها می گیرد که امیدوارم بتوانیم از این مرحله سربلند خارج شویم.

وی در پایان گفت: در کنار تمام حوزه های درگیر فوتبال فکر می‌کنم رفع این مشکل بزرگ حضور دولت را می طلبد و قطعا شرایط پیش پای فوتبال ما بدون حضور دولت حل و فصل نخواهد شد.
نظرات بینندگان