arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۷۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۲ - ۰۸ آذر ۱۳۹۰

سید حسن نصرالله: خیر از جهان عرب رفته است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دبیرکل حزب‌الله لبنان در سومین شب از مراسم احیای عاشورای طی سخنانی تاکید کرد که مقاومت لبنان ترسی از جنگ و سلاح و نیرنگ‌های دشمن ندارد و این‌را مانند گذشته ثابت خواهد کرد.

 به گزارش انتخاب به نقل از پایگاه خبری "المنار"، "سید حسن نصرالله" دبیرکل حزب‌الله لبنان در سومین شب از مراسم احیای دهه محرم در مجمع سید‌الشهداء (ع) در منطقه ضاحیه از طریق ویدئو کنفرانس سخنرانی کرد.

وی در این سخنرانی تاکید کرد: ما از جنگ، سلاح و مکر و نیرنگ دشمنانمان نمی‌ترسیم و این را نیز ثابت خواهیم کرد، همان‌گونه که پیش از این ثابت کرده‌ایم.

سید حسن نصرالله افزود: ما مرد و زن، کوچک و بزرگ که در جنگ جولای[جنگ 33 روزه] ایستادگی کرده‌ایم، جنگ و سلاح و نیرنگ دشمنان دیگر ما را نمی‌ترساند و همانگونه که این را ثابت کرده‌ایم بار دیگر ثابت خواهیم کرد. همانگونه که پایداری کردیم بار دیگر پایداری خواهیم کرد.

وی افزود: تازمانی که خونی از خون امام حسین (ع) در رگ ماست و اراده‌ای از اراده و عزم امام در ما وجود دارد، حسینی و زینبی باقی خواهیم ماند. ما در این شب و در روز دهم[روز عاشورا] به امام حسین می‌گوییم که ما در این زمانه و در مقابله با چالش‌ها، خطرات، تهدیدها، هجمه‌ها و نشست‌های دشمن و فریبکاری‌ها و نیرنگ‌های آن برغم کم بودن یاوران خود از تو، دینت، پرچمت، کربلایت و اهدافت دست نخواهیم کشید حتی اگر قطعه قطعه شویم و زنان و کودکانمان به اسارت گرفته شوند.
دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد: جهاد در لبنان اراضی و دارایی‌های ما را به ما بازگرداند و اگر ما به این جهاد پشت می‌کردیم همه این امور از دست می‌رفت و اسرائیل زمین‌های ما را مصادره می‌کرد و ما را از خانه‌هایمان بیرون می‌کرد و جهان عرب مرده به تماشا می‌نشست.
نصرالله تصریح کرد: عقب‌ماندگی و پس‌رفت جهان عرب نتیجه روی برگرداندن ما [عربها] از جهاد بوده است و به همین دلیل خیر از [جهان عرب] رفته است.
نظرات بینندگان