arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۷۱۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۲ - ۰۸ آذر ۱۳۹۰
اي مزدوران روزي مي‌رسد كه چون شيعياني كه براي قتل حسين (ع) گريستند بر كرده‌هاي خود مي‌گرييد؛

عایشه قذافی: پدرم شهيدي است كه همچنان زنده است/به پا خيزيد و انتقام شهيدتان را بگيريد

"اي زنان و مردان مبارز ليبي، وصيت پدرتان را كه گفت: حتي اگر صدايم را نشنيديد به مبارزه ادامه دهيد، فراموش نكنيد، من سخنانم را با اين جمله برادر شهيدم معتصم به پايان مي‌برم كه همواره در سختي و آساني مي‌گفت" لذت زندگي در اين است كه همانطور كه مي‌خواهيم مي‌ميريم".
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عایشه قذافی دختر دیکتاتور لیبی طی پیامی صوتی خوساتار شورش مردم علیه شورای انتقالی شد.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، وی به مناسب چهلمین روز کشته شدن پدرش توسط انقلابیون طی پیامی که از شبکه ی "الرای" پخش شد، خواستار گرفتن انتقام پدرش شد.



وي در اين پيام ضمن توصيف معمر قذافي به "شهيدي كه همچنان زنده است"، اظهار داشت: پدرم "مجاهد شهيد" و "قهرماني" بود كه شما را تنها نگذاشت و به وعده‌اش عمل كرد و "شهيداني" چون معتصم بالله، خميس، سيف العرب و "مجاهدي اسير" چون سيف‌ الاسلام را تقديم كرد و در نهايت براي دفاع از كشور و ملتش جانش را فدا كرد. اي قهرمانان و آزادگان ليبي، چه چيزي را به او تقديم مي‌كنيد تا جهان نوه‌ها و فرزندان معمر قذافي را ببيند؟ چه مي‌كنيد؟ به پا خيزيد و انتقام شهيدتان را بگيريد.



عايشه قذافي در ادامه افزود: انتقام شهيدتان را بگيريد و عليه نمايش دولت جديدي كه با هواپيماهاي سازمان پيمان آتلانتيك شمالي (ناتو) آمده و نام خود را روي جمجه‌هاي شهداي انقلاب ثبت كرده است به پا خيزيد! اما شما اي مزدوران روزي مي‌رسد كه چون شيعياني كه براي قتل حسين (ع) گريستند بر كرده‌هاي خود مي‌گرييد.



وي پيام خود را با اين جمله به پايان رساند: "اي زنان و مردان مبارز ليبي، وصيت پدرتان را كه گفت: حتي اگر صدايم را نشنيديد به مبارزه ادامه دهيد، فراموش نكنيد، من سخنانم را با اين جمله برادر شهيدم معتصم به پايان مي‌برم كه همواره در سختي و آساني مي‌گفت" لذت زندگي در اين است كه همانطور كه مي‌خواهيم مي‌ميريم".
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۸
0
7
به قول مولوي:
كار پاكان را قياس از خود مگير
گرچه ماند در نبشتن شير شير

به اين سركار عليه بايد گفت آن روزي كه خودتان و پدرتان با چنگال گلوي ملت مظلوم ليبي را فشرده بوديد و منابع اين كشور بيچاره را چهل سال غارت مي كرديد و گاردهاي ويژه از بانوان طناز شكل مي داديد و در نهايت و پس از اين همه دلقك بازي انقلابي تروريستي با همان امپرياليست هاي اسبق نرد عشق مي باختيد بايد به عاقبت منحوستان فكر مي كرديد. حالا عزيزم سوراخ دعا گم كردي به حقيقت ماه هميشه تابان حسين ابن علي چنگ مي زني؟ افو بر تو و اون خاندان منحوست.
ناشناس
|
JAPAN
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
1
7
آقا مردم داد میزنن میگن آقای قزافی و امثالهم لطفا زیاده روی نکنین تند روی نکنین در تصمیماتتون مردم هم یه طرف معادله در نظر بگیرین اما کو گوش شنوا حالا هم که مردم کشتنش این حدیثا پیش میاد / خوب از اول چرا عاقل کند کاری / به نظر من اینا همش تقصیر این بادمجان دور قاب چیناس که اینقدر قذافی رو بادش داده بودن که استغفرالله فکر میکرد خدای روی زمینه / اینم عاقبتش
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
4
8
فکر کنم قبل از پیام شیشه زده باشه! چون تو توهم کامله!
سلمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۰
1
9
والا شیشه ام کسی بزنهاینطوری نمیشه کلا خونوادگی تو فضا بودن
نظرات بینندگان