arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۳ - ۰۸ آذر ۱۳۹۰

انقلابيون بحريني صدور احکام اعدام را محکوم کردند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد انقلابیون بحرینی صدور احکام اعدام علیه تظاهرکنندگان این کشور را محکوم کردند. تظاهرات و اعتراضات مردمی در بحرین درهمبستگی با دو شهروند محکوم به اعدام در این کشور ادامه دارد.

به گزارش انتخاب، همچنین جلسه محاکمه کادر پزشکی بیمارستان السلمانیه برگزار شد و دادستان کل در این نشست با ارائه چندین قبضه سلاح اعلام کرد این سلاح در دست افراد متهم بود.

به نظر می رسد این اقدامات رژیم آل خلیفه مقدمه ای برای به تاخیر انداختن توصیه های کمیته بسیونی باشد. عبداالرحمن راحج گزارشگر این شبکه در گزارشی افزود اقدام دادستانی بحرین در نشان دادن چندین قبضه سلاح و مهمات در برابر دادگاه استیناف درباره پزشکان بیمارستان السلمانیه با محکومیت شماری از وکلا و پزشکان روبرو شده است.

این افراد تاکید می کنند رژیم بحرین با این اتهام زنی می کوشد گزارش های سازمان های حقوقی را به بازی بگیرد که مسالمت آمیز بودن انقلاب بحرین را اثبات کرده است.

وکلا تاکید می کنند اقدام دادستانی در نشان دادن چندین قبضه سلاح در این زمان مخالف گزارش بسیونی است که تاکید می کند این نیروهای رژیم آل خلیفه بودند که به پزشکان در بیمارستان با وحشی گری حمله کردند.

اما اقدامات رژیم بحرین در ادامه محاکمات و سرکوب روشمند که در این زمینه از نیروهای سعودی کمک می گیرد تاثیری بر اراده شهروندان بحرینی نداشته است که به تظاهرات خود ادامه می دهند. گزارشگر این شبکه تصریح کرد شهروندان بحرینی با برگزاری تظاهرات در مناطق مختلف این کشور صدور احکام اعدام علیه شماری از شهروندان این کشور را محکوم کردند که آخرین مورد آن علیه عبدالعزیز عبدالرضا و علی عبدالله الحسن است که در برابر دادگاه های نظامی بحرین به اعدام محکوم شدند.

تظاهرکنندگان خواهان آزادی تمام زندانیان در زندان های رژیم و متوقف شدن روند محاکمات هستند.
نظرات بینندگان