arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۷۴۱
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۴ - ۰۸ آذر ۱۳۹۰

پنجمین زن مدعی رابطه غیر اخلاقی با کاندیدای انتخابات آمریکا شد: صدای مکالمات موجود است

در آغاز این رابطه می دانستم که او متاهل است و درگیر یک رابطه غیراخلاقی و نامناسب شده ام.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هرمان کین نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری دو هزار و دوازده امریکا که بارها به فساد اخلاقی متهم شده است روز دوشنبه بار دیگر به داشتن روابط نامشروع متهم شد.

به گزارش سرویس بین الملل "انتخاب"؛ هرمان کین مدیر سابق یک شرکت پیتزا فروشی که به پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر دو هزار و دوازده میلادی امریکا و جانشینی باراک اوباما امید بسته است ، روز دوشنبه از سوی یک زن اهل آتلانتا به داشتن روابط غیراخلاقی به مدت سیزده سال متهم شد. این زن که جینجر وایت نام دارد در مصاحبه ای در شبکه تلویزیونی فاکس پنج آتلانتا گفت: من در آغاز این رابطه می دانستم که او متاهل است و درگیر یک رابطه غیراخلاقی و نامناسب شده ام.

وی گفت نخستین بار با هرمان کین در اواخر دهه هزار و نهصد و نود میلادی در کنتاکی ملاقات کرده است و روابط غیراخلاقی آنها از همان زمان آغاز شد و تا هشت ماه قبل یعنی زمان اندکی پیش از آن که وی نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری امریکا اعلام کند ، ادامه داشته است.

این زن گفت از آن زمان تاکنون تنها تلفنی با یکدیگر گفتگو کرده اند. این شبکه تلویزیونی در ادامه گزارش خود اعلام کرد این زن پیشنهاد کرده است در صورت لزوم ریز مکالمات تلفن خود را به عنوان گواهی بر ادعایش درباره داشتن روابط غیراخلاقی با هرمان کین ارائه می دهد.

خبرگزاری فرانسه از واشنگتن گزارش داد هرمان کین پیش از این گزارش ، در شبکه سی ان ان اعلام کرد که این اتهامات کاملا بی اساس است. وی پیشتر نیز از سوی چهار زن به فساد اخلاقی متهم شده بود و که او همه این اتهامات را تکذیب کرده است.
نظرات بینندگان