arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۷۷۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۴ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۷

سارق با شخصیت داروخانه‌های نیاوران دستگیر شد

اوایل بهمن ماه امسال بود که پرسنل یکی از داروخانه ها در محله نیاوران اعلام کرد که مردی را حین سرقت دارو از این داروخانه به دام انداخته اند که در پی آن ماموران کلانتری نیاوران به محل اعزام شدند.متهم به سرقت از ۱۵ داروخانه اعتراف کرد و علت آن را انتقام از داروخانه ها اعلام کرد، چراکه سال ها قبل به دلیل خرید دارو دچار عوارض یک بیماری شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

مرد میانسالی که اقدام به سرقت دارو از داروخانه های مختلف در تهران کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش ایسنا، اوایل بهمن ماه امسال بود که پرسنل یکی از داروخانه ها در محله نیاوران با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و اعلام کرد که مردی را حین سرقت دارو از این داروخانه به دام انداخته اند که در پی آن ماموران کلانتری نیاوران به محل اعزام شدند.

با حضور مأموران در محل مشاهده شد که متهم مردی با ظاهری آراسته و رفتاری متشخص است که به گفته مدیر داروخانه از غفلت کارمندان سوء استفاده کرده و قصد داشته مقداری دارو را سرقت کند.

متهم در همان محل مورد پرسش قرار گرفت؛ اما حاضر به همکاری با پلیس نشده و در عین حال مقادیری دارو نیز از وی کشف شده بود که در همین راستا این فرد به کلانتری منتقل و در تحقیقات پلیسی مشخص شد که این برای اولین بار نیست مرتکب سرقت شده و پیش از این دست کم ۱۵ بار دیگر نیز دست به سرقت از داروخانه ها زده و پرونده آن با همین مشخصات در کلانتری تشکیل شده است.

با کسب این مستندات متهم دوباره تحت بازجویی قرار گرفت و در حالی که چاره ای جز اعتراف نداشت به سرقت از ۱۵ داروخانه اعتراف کرد و علت آن را انتقام از داروخانه ها اعلام کرد، چراکه سال ها قبل به دلیل خرید دارو دچار عوارض این بیماری شده است.

با اخذ اظهارات متهم ۵۴ ساله پرونده ای برایش تشکیل شد و متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

سرهنگ خلیل لطفی، رییس کلانتری نیاوران با تایید این خبر گفت: در ادامه تحقیقات دو مالخر که اقدام به خرید داروهای مسروقه ازمتهم کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند که برای آنها نیز پرونده ای تشکیل شده و به دادسرا معرفی شدند.

برچسب ها: سارق
نظرات بینندگان