arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۸۱۷۱
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۸ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۷

شفر: از گل‌زنی ایسما و تبریزی خوشحالم/ به هیچ وجه مغرور نمی‌شویم

شفر، سرمربی استقلال گفت: شروع مسابقه یک مقدار سخت بود. می‌دانستیم پیکان تیم خوبی است و در ضد حملات خوب عمل می‌کند. از گلزنی مهاجمان یعنی ایسما و تبریزی راضی و خوشحال هستم. بسیار بابت روحیه تیمی‌مان خوشحال هستم. دیروز هم گفتم که در گذشته مشکلاتی داشتیم اما از عملکرد همه خوشحال هستم که با همه توان جنگیدند و امیدوارم همه بازی امروز را دیده باشند و به این تیم احترام بگذارند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سرمربی استقلال می‌گوید از گل‌زنی مهاجمانش خوشحال است.

به گزارش ایسنا، استقلال در هفته شانزدهم لیگ برتر موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر پیکان را از پیش رو بردارد. وینفرد شفر، سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از دیدار با پیکان اظهار کرد: شروع مسابقه یک مقدار سخت بود. می‌دانستیم پیکان تیم خوبی است و در ضد حملات خوب عمل می‌کند. از گلزنی مهاجمان یعنی ایسما و تبریزی راضی و خوشحال هستم. بسیار بابت روحیه تیمی‌مان خوشحال هستم. دیروز هم گفتم که در گذشته مشکلاتی داشتیم اما از عملکرد همه خوشحال هستم که با همه توان جنگیدند و امیدوارم همه بازی امروز را دیده باشند و به این تیم احترام بگذارند.

او افزود: از بازگشت داریوش شجاعیان بعد از 6-7 ماه بسیار خوشحالم. او امروز خوب بازی کرد و طبیعی است که پس از بازگشت از یک غیبت طولانی، اشتباهاتی داشته باشد. تعویض او نیز به دلیل اشتباهات نبود و ما نمی خواستیم برای او مشکلی ایجاد نشود. گل زکی‌پور برابر ذوب آهن آفساید گرفته شد اما از اولین گل او که امروز ثبت شد بسیار خوشحالم و این گل به اعتماد به نفس او کمک می‌کند.

سرمربی استقلال تاکید کرد: به هیچ وجه مغرور نمی شویم و امروز اشتباهاتی داشتیم که باید کمتر شود. ما در مسیر پیشرفت هستیم اما هنوز کامل نشدیم و راه زیادی برای کامل شدن داریم و باید سخت تمرین کنیم. امیدوارم یک زمین تمرین خوب برای روزهای آینده داشته باشیم. ما روی زمین بازی می‌کنیم و داشتن یک زمین تمرین برای ما بسیار مهم است.

شفر با ستایش از عملکرد خوب بازیکنانش مقابل پیکان ادامه داد: چیزی که امروز دیدیم، یک کار تیمی بسیار خوب بود. در گذشته نیز بازیکنان برای اهداف خود جنگیدند. امروز هم دیدیم که همه به هم کمک می‌کردند و این روحیه تیمی ما را نشان میدهد. بعد از گل ایسما، وریا و بقیه گل ها همه تیم ما خوشحال بودند. حتی فرشاد محمدی مهر و روح الله باقری نیز که روی نیمکت نبودند، اعتراض نداشتند و نیمکت نشین ها نیز اعتراضی نداشتند که این برای آینده ما بسیار خوب است.

او درباره عملکرد تیم داوری این دیدار گفت: یک تعریف و تمجید نیز باید از عملکرد داور داشته باشم که بهترین عملکرد تیم داوری بود. در یک صحنه بازیکنان پیکان مرتب گفتند پنالتی اما پنالتی نبود و عملکرد داور عالی بود.

وی درباره حضور حسین فرکی روی نیمکت پیکان گفت: برای مربی جدید پیکان آرزوی موفقیت میکنم. او مربی خوب و قابل احترامی است و منتظر بردهای بعدی او خواهم بود و مطمئنم تیم خود را به لیگ بر میگرداند.

شفردر پاسخ به این سوال که همه با حضور منشا متعجب شدند، تصریح کرد: من قبل از بازی از او سوال کردم که در چه پستی می تواند به ما کمک کند و او گفت در راست و چپ می تواند به میدان برود. ما نیز طبیعی بود که به شجاعیان استراحت بدهیم و منشا به میدان رفت و توانست به تیم کمک کند. شاید در دیدارهای بعدی درباره مسائل دیگری صحبت کنم.

نظرات بینندگان