arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۸۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۲۰ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۷

دادستان کل کشور: امنیت دستاورد انقلاب و مؤلفه مهم پیشرفت است

دادستان کل کشور گفت: امنیت، از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است و از مؤلفه های مهم رشد و پیشرفت جامعه است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دادستان کل کشور:امنیت دستاورد انقلاب و مؤلفه مهم پیشرفت استحجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری یکشنبه در جمع نیرو‌های نظامی و انتظامی جزیره کیش افزود: پیشرفت، تکامل و ترقی و دستیابی به قله‌های عالی زندگی فقط در سایه امنیت تحقق می یابد. 
دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: مجموعه نیروی انتظامی، امروز سرافراز و پرچمدار ایجاد امنیت است و تعامل و همکاری مجوعه دستگاه‌های اطلاعاتی، نظامی، قضایی از برکات انقلاب است که الحمداله شاهد دستاورد‌های بسیار ارزنده آن هستیم. 
دادستان کل کشور بیان داشت: البته کاستی‌ها، نارسایی‌ها و قصور‌هایی وجود دارد؛ اما در مجموع در بخش‌های مختلف رشد بالنده‌ای داشته‌ایم و تمام این موفقیت‌ها به برکت انقلاب، اسلام و مجاهدت‌ها و خون شهدا است. 
حجت الاسلام و المسلمین منتظری در ادامه با اشاره به رشد علمی کشور به عنوان یکی از دستاوردهای نظام اسلامی خاطرنشان کرد: رشد علمی کشور موضوعی است که دنیا به آن اعترف می کند. 
وی با بیان اینکه چهل سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد و حوادث بسیار، فراز و نشیب‌ها، جنگ تحمیلی و دفاع مقدس را پشت سر گذاشته‌ایم، خطاب به نیرو‌های نظامی و انتظامی جزیره کیش، گفت: امروز در هر درجه‌ای هستید خداوند یک نعمت ارزنده‌ای را به شما عطا فرموده است و آن نعمت اسلام و جمهوری اسلامی است، کشور از آن خودتان است و آقا بالاسر خارجی ندارید، نیرو‌های نظامی و انتظامی ما امروز حقیقتا از قشر پر افتخار و سرافراز هستند. 
وی استقلال را از دیگر نعمت ها و دستاوردهای بزرگ انقلاب برشمرد و افزود: ارتش قبل از انقلاب اسلامی، ابزار بی اراده‌ای در دست مستشاران آمریکایی بود و از خود اراده‌ای نداشت. 
حجت الاسلام و المسلمین منتظری ادامه داد: جنگ تحمیلی از سال 59 شروع شد و در تیرماه 67 به پایان رسید، در آن دوران به فرموده مقام معظم رهبری حتی برای تهیه سیم خاردار نیازمند خارج از کشور بودیم و آن را به ما نمی‌دادند، ولی ببینید که در طول این سی سال پس از جنگ تحمیلی به کجا رسیده‌ایم. 
دادستان کل کشور در ابتدای سخنان خود با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بیان جایگاه و منزلت حضرت فاطمه (س) پرداخت و اظهار کرد: حضرت زهرا (س) یگانه یادگار پیامبر (ص)، بعد از رحلت پدر بزرگوارشان حوادثی را شاهد بود که در برابر آن حوادث تمام قد ایستاد و تا جاییکه که در توانشان بود و به نحوی که شرایط اقتضا می‌کرد، مقابله، مبارزه و مجاهده کردند تا به شهادت رسیدند. 
دادستان کل کشور همچنین امروز از دادگاه و دادسرای کیش بازدید و با چندتن از مراجعه کنندگان گفتگو کرد. 

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان