arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۸۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۲۱ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۷

طنین الله‌ اکبر در آسمان ایران پیچید

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، بانگ الله اکبر شامگاه یکشنبه در آسمان شهرهای ایران طنین انداز شد
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

طنین روحانی الله‌ اکبر در آسمان ایران پیچیدایرنا نوشت: مردم ولایتمدار شهرهای سراسر ایران برای گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی و روزهای نخست این انقلاب شکوهمند، با حضور در بام خانه‌ها و مساجد فریاد «الله اکبــر» سر دادند.
اقشار مختلف مردم با سر دادن این نوای روحانی، بار دیگر عشق و ارادت خود به نظام اسلامی را به منصه ظهور رساندند.
فریادهای کوبنده الله اکبر، ندای حق طلبی، حقیقت جویی و وحدت و همدلی را در سایه سار ولایت به گوش جهانیان رساند.
همزمان با نوای تکبیر بر فراز بام‌ها، در نقاط محوری شهرها از جمله میادین و بوستان‌ها نیز به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی نورافشانی شد.
در شهر تهران در 40 نقطه از جمله میدان آزادی، برج میلاد، میدان انقلاب اسلامی، میدان امام حسین(ع)، میدان صنعت، میدان نماز شهرری، میدان ابوذر، میدان خراسان، میدا شوش، میدان بهمن، بوستان ولایت، میدان معلم و میدان کمال الملک به صورت همزمان نورافشانی شد.
علاوه بر اجرای نورافشانی، اکران ویدئو مپینگ در برج میلاد و برج آزادی نیز از برنامه های ویژه سازمان زیباسازی شهر تهران است که در این شب‌ها با موضوعات محتوایی از تاریخ انقلاب اسلامی و دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد.
فردا همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مردم سراسر کشور در نمایش اتحاد و اقتدار ملی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنند.
راهپیمایی حماسی یوم‌الله 22 بهمن، تجدید میثاق ملت بزرگ ایران با ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان