arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۸۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۲۳ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از راهکار جالب دولت سوئیس برای تامین امنیت انتخابات تا نفوذ هوش مصنوعی در وکالت و باستان شناسی

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

دولت سوئیس با هدف تامین امنیت انتخابات خود از یک راهکار جالب کمک خواهد گرفت. این کشور قصد دارد با استخدام هکرها و پرداخت پاداش های نقدی به ارزش 30 هزار دلار  به تامین امنیت سیستم رای گیری الکترونیک بپردازد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

این روزها هوش مصنوعی در مشاغل و فعالیت های مختلفی نفوذ کرده است. یکی از حوزه هایی که هوش مصنوعی می تواند در آن اثرگذار باشد، باستان شناسی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

به نظر می رسد بریتانیا یکی از آخرین متحدان آمریکاست که به غول فناوری چین؛ هواوی پشت می کند. بر اساس گزارش ها، به زودی دولت بریتانیا با قوانین جدید خود اجازه فعالیت هواوی در  این کشور را سلب می کند. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

  ایالات متحده آمریکا  اخیرا در تلاش است تا راه آهن فوق سریع خود را راه اندازی کند. قرار است این راه آهن با هدف توسعه پایدار و حمل انسان و اقلام صنعتی و کالاها راه اندازی شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

چین قوانین سایبری خود را در مورد شرکت های محلی سختگیرانه تر کرد. به روز رسانی قوانین سایبری و امنیتی چین به دولت اجازه می دهد بیش از گذشته در روند فعالیت شرکت های محلی دخالت کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

فوربس نوشت: قوانین قضایی بی شباهت به تعدادی الگوریتم های از پیش تعیین شده نیستند. درست مثل کد نویسی، در قانون نیز هر عملی عکس العملی دارد. اگرچه قوانین و سیستم حقوقی ساده و پیش پا افتاده نیست، اما نگاهی به دادگاه ها و روند پیگیری پرونده ها نشان می دهد که بسیاری از پرونده ها با چند قانون مشخص قابل خاتمه هستند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان