arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۸۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۴ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۷

هراز و کندوان بعداز ظهر امروز یک طرفه می شود

فرمانده پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در پایان تعطیلات اخیر در جاده‌های این استان خبرداد و گفت:: از ساعت ۱۵ امروز، دوشنبه جاده کندوان از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه می‌شود. همچنین از ساعت ۱۴ امروز جاده هراز از رودهن به سمت آمل به روی خوردو‌ها بسته و از ساعت ۱۶ هم از محدوده آب اسک واقع به سمت تهران مسیر یک طرفه می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

فرمانده پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در پایان تعطیلات اخیر در جاده های این استان خبرداد و گفت : جاده های هراز و کندوان از بعدازظهر امروز ، دوشنبه یک طرفه می شود .

سرهنگ علیرضا قدمی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : از ساعت 15 امروز ، دوشنبه جاده کندوان از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه می شود .

وی ادامه داد : همچنین از ساعت 14 امروز جاده هراز از رودهن به سمت آمل به روی خوردوها بسته و از ساعت 16 هم از محدوده آب اسک واقع به سمت تهران مسیر یک طرفه می شود .

فرمانده پلیس راه مازندران زمان پایان محدودیت های ترافیکی را ساعت 2 بامداد فردا سه شنبه اعلام کرد و گفت: در صورت تداوم ترافیک سنگین در جاده های مازندران احتمال دارد این محدودیت های ترافیکی ادامه یابد .

سرهنگ قدمی همچنین ترافیک فعلی در جاده های مازندران را سنگین توصیف کرد و افزود: با توجه به حجم بالای حضور مسافران در تعطیلات اخیر در این استان و نیز بارش برف در ارتفاعات ، رانندگان با احتیاط در مسیرها رانندگی بکنند .

با توجه به اینکه پایان هفته گذشته و آغاز تعطیلات ، هوای مازندران آفتابی بود مسافرانی زیادی به این استان سفر کردند به طوریکه براساس گزارش های مرکز مدیریت راهها و پلیس راه مازندران در این مدت جاده های استان ترافیک سنگینی را شاهد بود .

هواشناسی مازندران پیش بینی کرد که هوای استان تا فردا شب ابری همراه با بارندگی باشد و از فردا شب با کاهش ابر، هوای استان صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش تدریجی دما باشد .

هم اکنون هوای ساری ، مرکز مازندران ابری گاهی با افزایش باران و وزش باد است و بیشینه دمای هوای این شهر برای امروز 11 درجه و کمینه هوا نیز هفت درجه سانتی گراد پیش بینی شده است .

نظرات بینندگان