arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۸۸۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۷ - ۰۹ آذر ۱۳۹۰

مجتبی جباری روی حرفش نماند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
هافبک تیم فوتبال استقلال ضمن عذرخواهی از پرویز مظلومی و مسئولان این باشگاه گفت: دوست ندارم تیم ما در شرایط فعلی وارد بحران شود و قطعا در دیدارهای آینده با بازی‌های خوبی که برای استقلال خواهم کرد، اتفاقات اخیر را جبران می کنم.

مجتبی جباری در گفتگو با مهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: به خاطر مصاحبه‌ای که علیه سرمربی تیم استقلال انجام دادم عذرخواهی می کنم، چرا که دوست ندارم تیم ما در شرایط فعلی وارد بحران شود. من به قدری از رفتار "جاسم کرار" عصبانی بودم که آن حرف‌های تند را مقابل دوربین‌های تلویزیونی به زبان آوردم.

وی افزود: شاید در آن زمان فکر می کردم که مربیان می بایست زودتر جلوی این بازیکن را می گرفتند تا این اتفاقات پیش نیاید و نتیجه این شد که آن انتقادات شدید را مطرح کردم.

جباری در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر درشرایط بسیار خوبی به سر می برد، گفت: در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی هستم و می خواهم همچنان تمرکزم روی تمرینات باشد. شاید زمان گفتن این حرف‌ها نبود اما فشاری که به من آمد باعث شد تا از سرمربی تیم انتقاد کنم. دوست دارم هرچه زودتر این مشکل حل شود، به تمرینات استقلال بازگردم و در کنار هم تیمی‌هایم قرار گیرم.

جباری ادامه داد: هر جریمه‌ای که باشگاه استقلال و آقای فتح الله زاده برای من در نظر بگیرد آن را می پذیرم، چرا که دوست دارم هر چه زودتر به تمرین تیم بازگردم و در کنار هم‌تیمی‌هایم باشم. جریمه مالی مهم نیست و دوست دارم در شرایط خوبی که در آن به سر می برم وقفه‌ای نیفتد. در مجموع دوست ندارم دشمن شاد کن باشم.

بازیکن استقلال تصریح کرد: می دانم این عذرخواهی نمی تواند به اندازه انتقاداتی که من نسبت به آقای مظلومی داشته‌ام، جبران مافات کند. شاید اگر خودم سرمربی تیم بودم جریمه بیشتری در نظر می گرفتم اما ممنون می شوم اگر باشگاه استقلال شرایط را روبه راه کند. من هم قول می دهم با بازی‌های خوب خود این اتفاق را جبران کنم.

وی در ادامه افزود: می خواهم بگویم که در این ماجرا به هیچ وجه قصد خودخواهی نداشتم می دانم که جریمه مالی شامل حال می شود اما بعضی از وقت‌ها موضوعاتی که از گذشته وجود دارد سر باز می کند و چنین اتفاقی روی می دهد.

جباری با انتقاد از جاسم کرار، هافبک عراقی تیم استقلال گفت: جاسم کرار چند سال است که در ایران بازی می کند و رفتار خوبی با بازیکنان نداشته و به جامعه داوری و مربیان توهین کرده است. نحوه عملکرد مربیان ما با او به گونه‌ای بوده که این بازیکن جسارت این را پیدا کرده هر آنچه که می خواهد به زبان بیاورد.

جباری در پایان گفت: بازی حساسی در یک چهارم نهایی جام حذفی با پرسپولیس داریم و قصد داریم که با انجام یک بازی خوب مقابل این تیم به مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها صعود کنیم.

در دقایق پایانی دیدار استقلال - سایپا مهر کرج درگیری بین جاسم کرار و مجتبی جباری به وجود آمد که علت آن اصرار دو بازیکن برای زدن یک ضربه ایستگاهی بود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
شاه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
7
5
افرین پسر خوب که استقلا لی هارو خوشحال
کردی
سعيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۰
1
1
احسنت به مجتبي جباري كه دست يه سري دشمن مخصوصا پرسپوليسي ها آتو نداد ، جباري دوست داريم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۰
0
3
هرکسی مسئول رفتارخودش است.درهنگام غضب اخلاق مشخص میشود.
نظرات بینندگان