arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۸۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۷ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۷

احتمال سقوط بهمن در محورهای هراز و فیروزکوه

رئیس پلیس راه شرق استان تهران از بارش نزولات آسمانی در راه های شمال شرقی تهران و سقوط بهمن در محور هراز خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس پلیس راه شرق استان تهران از بارش نزولات آسمانی در راه های شمال شرقی تهران و سقوط بهمن در محور هراز خبر داد.

سرهنگ سیاوش محبی اظهار داشت: در پی بارش سنگین برف روز گذشته ، کلیه پرسنل پلیس راه به حالت آماده در آمده و نسبت به اجرای طرح ویژه ترافیکی و اعمال ممنوعیت های ترافیکی و خدمت رسانی به مسافران در جاده و نجات ۲۰۰ خودروهای گرفتار در برف برآمدند.

وی افزود: با تلاش عوامل زحمتکش اداره راهداری و هلال احمر نسبت به پاک سازی جاده و انتقال در راه ماندگان به ایستگاه های مستقر در محور اقدام شد.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران تصریح کرد: در ساعات اولیه امروز نیز در محدوده " مبارک آباد " محور هراز شاهد سقوط بهمن و گرفتار شدن یک دستگاه کامیون نمک پاش اداره راهداری و ۳ دستگاه خودرو سواری بودیم که حضور به موقع تمامی نیروهای امدادی، خدماتی و انتظامی موجب شد در کم ترین زمان ممکن خودرو ها به همراه سرنشینان آن نجات یابند.

سرهنگ محبی به رانندگان توصیه کرد: همراه داشتن زنجیر چرخ جهت تردد از گردنه های " هراز " و " فیروزکوه " الزامی است و با توجه به پیش بینی های سازمان هواشناشی از رانندگان خواست قبل از سفرهای زمستانی سیستم گرمایشی خودرو ، برف پاکن و وضعیت آج لاستیک های خودرو را کنترل کرده و حتماً تجهیزات ایمنی زمستانی، سوخت کافی، پوشاک مناسب و مواد خوراکی همراه داشته باشند. همچنین جهت اطلاع از آخرین وضعیت جاده ها با مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور به شماره ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ و سامانه گویای وضعیت راه ها ( ۱۴۱ ) تماس بگیرند.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان