arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۹۰۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۳ - ۰۹ آذر ۱۳۹۰

توکلی: ادامه تسخیر سفارت انگلیس به نفع منافع ملی نبود

نماینده مجلس در خصوص اقدام دانشجویان و اشغال سفارت انگلیس گفت:ما قانون کاهش رابطه را تصویب کردیم اما نگفتیم که سفارت را اشغال کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نماینده مجلس در خصوص اقدام دانشجویان و اشغال سفارت انگلیس گفت:ما قانون کاهش رابطه را تصویب کردیم اما نگفتیم که سفارت را اشغال کنند.
 
احمد توکلی، نماینده مجلس شورای اسلامی  در خصوص اقدام دانشجویان و تسخیر سفارت انگلیس،‌این حرکت را ناشی از خشم جوانان نسبت به خباثت های انگلیس دانست وبه باشگاه خبرنگاران گفت:با توجه به وقوع این حرکت،ادامه آن به نفع منافع ملی نبود و باید هرچه سریعتر سفارت تحویل مقامات رسمی داده شده و به دولت انگلیس بازگردانیده می شد.

وی در ادامه در خصوص اقدام مجلس در ارتباط با تصویب مصوبه کاهش روابط با انگلیس گفت: مصوبه مجلس یک قانون در مورد کاهش سطح ارتباط با انگلستان و نگه‌داشتن ارتباطات در سطح کاردار است و این امر هرگز بیانگر قطع ارتباط و اشغال سفارت نیست.

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد:با توجه به افزایش روزافزون خباثت های انگلیس،عصبانیت مردم و جوانان در تسخیر سفارت تجلی پیدا کرد،اما اکنون باید با توجه به قوانین و ضوابط بین المللی و سفارت به مقامات انگلیسی تحویل داده شود و تحویل سفارت به نفع همه است.

توکلی در ادامه درخصوص اقدام متقابل انگلیس تصریح کرد:با توجه به مصوبه مجلس درخصوص کاهش ارتباط با انگلیس،سفیر ایران باید به ایران بازگردد؛در مقابل دولت انگلیس نیز ممکن است از اختیارات خود به صورت یکطرفه استفاده و سفیر ایران را به صورت یکطرفه اخراج کند،اما دولت انگلیس معمولا در کاهش یا قطع روابط پیشگام نیست.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۰
52
24
آقای توکلی یعنی چی؟ چرا همش مت قانون رو رعایت کنیم ؟ چرا آقایون انگلیسیرعایت نکنند؟ این چه وضعیه که تو مملکت راه انداختین؟ تا یکسری بچه مسلمون میان و دشمن اسلام رو نابود می کنند شما جلوشون رو بگیرین و بگین این درست نیست و اون درست نیست.
آقای توکلی این شعار بچه بسیجی ها رو هیچ وقت فراموش نکنید

تا زنده ایم رزمنده ایم پیرو امر رهبریم

به خدایی که بالای سر هممون هست قسم که اگر حضرت امام خامنه ای امر میکرد و اجازه میداد لانه جاسوسی انگلیسی ها را با خاک یکسان میکردیم.


همه یادشون باشه که ما بسیجیان جونمون رو میدیم تا مملکت اسلامی بمونه
حقیقت گو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۱
1
21
نه بابا ؟؟؟
حاج قاسم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۱
0
2
جناب آقای ناشناس
به عقیده این بنده و دوستان انقلابی و بر و بچه های جبهه و جنگ مقوله حراست از دین و آئین و خاک و ناموس در طول و عرض نماز ، روزه، خمس ، زکات ، حج ، جهاد ، امر به معروف و نهی از منکر قرار دارد و از جمله واجباتی است که نیازمند مجوز و فرمان نمی باشد.
بزرگتر ها بخاطر دارند که پس ار رای 98 درصدی مردم به نظام جمهوری اسلامی ، تنها روح غالب بر ملت ایران ، روح خدا امام(ره) بودند و خدا شاهد است که ایشان تا فتح کامل لانه جاسوسی هیچ اطلاعی از این امر نداشتند اما آنچه قابل تامل می باشد اینست که هر حرکتی که ما انجام میدادیم در راستای منافع ملی بود و در آن مقطع زمانی خاص که هنوز پالایشی در بین نیروهای مدعی انقلابی گری انجام نشده بود ،برای تشخیص سره از ناسره کشور نیازمند آن عمل انقلابی یعنی تسخیر سفارت آمریکا (لانه جاسوسی) بود امری که امروزه به هیچوجه پسندیده نیست ولی در آن مقطع زمانی مورد تایید و حمایت امام عزیز قرار گرفت و یکی دستاوردهای آن نیزتشخیص لیبرال های آمریکائی از سایر روشنفکران بود و بسیاری دستاوردهای دیگر که بخاطر ضیق وقت معذور از توضیح و تعریفم.
نظرات بینندگان