arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۹۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۶ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۷

آیا کاربران  مشهور باید نگران باگ جدید اینستاگرام  باشند؟ / ابهام در خصوص علل حذف بی دلیل «دنبال کنندگان»

طی 2 روز اخیر، تعداد زیادی از کاربران اینستاگرام در خصوص کاهش ناگهانی تعدادی از دنبال کنندگان خود ابراز ناراحتی کرده اند و هنوز مشخص نیست علت این اتفاق دقیقا چیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

طی 2 روز اخیر، تعداد زیادی از کاربران اینستاگرام در خصوص کاهش ناگهانی تعدادی از دنبال کنندگان خود ابراز ناراحتی کرده اند و هنوز مشخص نیست علت این اتفاق دقیقا چیست.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب،  با وجود ابراز ناراحتی تعداد زیادی از کاربران اینستاگرام هنوز مشخص نشده که علت ریزش تعدادی از دنبال کنندگان برخی از کاربران چیست. این در حالی است که افراد مذکور گاهی صدها دنبال کننده از دست داده اند.

جالب است بدانید بر اساس گزارش ها، افرادی مثل کایلی جنر، سلنا گومز و کریستیانو رونالدو و بیشترین تعداد دنبال کنندگان را از دست داده اند. اینستاگرم در واکنش به این ماجرا در بیانیه ای در حساب توییتری خود اعلام کرده است که از اشکال به وجود آورنده این اتفاق آگاه است و به زودی برای حل این مشکل اقدام می کند.

اما برخی بر این باور بودند که کاهش تعداد دنبال کنندگان ناشی از تغییرات جدیدی است که اینستاگرام برای شناسایی حساب های مخرب طراحی کرده است.  درواقع عده ای فکر می کنند این اشکال حاصل آزمون و خطای اینستاگرام است.

این اشکال باعث شده بعضی از کاربران اینستاگرام هزاران و حتی میلیون ها نفر از دنبال کندگان خود را از دست دهند. با همه این ها نگرانی کاربران از تعداد فالورهایی که از دست داده اند نیست. بلکه برخی از افراد نگران هستند که این نقص فنی باعث شود عکسهایشان پاک شود، حالت خصوصی صفحاتشان به عمومی تغییر کند یا حتی اشکالاتی در به اشتراک گذاری تصاویر داشته باشند.

بسیاری از کارشناسان نیز  بر این باورند که تغییرات ناگهانی اینستاگرام  با هدف ایجاد تغییر در رفتار کاربران باعث این ماجراها شده است. اینستاگرام اخیرا اعلام کرده که به زودی اقدام به حذف حساب هایی می کند که هویتی نامعتبر دارند و به نوان حسابهای حعلی خریداری می شوند. با این حال اینستاگرام ارتباط نقص فعلی را با ماجرای حذف اکانت های جعلی انکار کرده است.

 

 

نظرات بینندگان