arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۹۳۹
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۳ - ۱۰ آذر ۱۳۹۰

محور هراز تا اطلاع ثانوي مسدود است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جانشین پلیس راه کشور گفت:‌ ریزش کوه میان تونل‌های یک و دو در محور هراز در ساعت 5 و 30 دقیقه امروز موجب مسدود شدن این محور شده است.

سرهنگ پرویز سیاح البرزی از رانندگانی که قصد دارند به استان‌های شمالی ازجمله ساری و مازندران سفر کنند خواست از جاده فیروزکوه و محور کرج - چالوس تردد کنند.

 وی درباره آخرین وضع جاده‌های کشور گفت: ‌محورهای بستان‌آباد - هشترود - میانه در استان آذربایجان شرقی و آستارا - خلخال در استان اردبیل؛ جاده طبس در استان یزد و بیشتر محورهای استان‌های خراسان رضوی و شمالی به سبب بارش برف لغزنده است.

سرهنگ سیاح البرزی از رانندگانی که قصد دارند در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها تردد کنند خواست تا حد امکان با وسایل نقلیه عمومی سفر کنند و در صورت استفاده از خودروهای شخصی،‌ تجهیزات ایمنی زمستانی ازقبیل زنجیر چرخ و لاستیک یخ‌شکن و همچنین پوشاک گرم و غذای مناسب به میزان کافی به همره داشته باشند.

جانشین پلیس راه کشور گفت:‌ هموطنان می‌توانند پیش از سفر، در تماس با تلفن شماره 88255555 از آخرین وضع راه‌های مواصلاتی کشور اطلاع کسب کنند. وی همچنین به محدودیت‌های ترافیکی در برخی محورها در امروز و فردا اشاره کرد و افزود:‌ تردد موتورسیکلت از ساعت 12 امروز تا ساعت 23 فردا در محورهای تهران، ‌سمنان، مشهد، فیروزکوه، ‌هراز و کرج - چالوس ممنوع است. سرهنگ سیاح البرزی گفت: همچنین ‌تردد وسایل نقلیه سنگین در محور ساوه - همدان و جاده هراز از ساعت 12 تا 23 امروز و از ساعت 6 تا 23 فردا ممنوع خواهد بود.
نظرات بینندگان