arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۹۶۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۷ - ۱۰ آذر ۱۳۹۰

حجت الاسلام آقا تهرانی: برای شیعه زشت است که ناموسش بدحجاب باشد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


حجت الاسلام آقاتهرانی با اشاره به اینکه در اروپا و آمریکا یک روز به نام "روز حسین" نام گذاری شده است، گفت: مردم اروپا و آمریکا در یکشنبه قبل یا بعد از عاشورا برای امام حسین(ع) مراسم عزاداری و سوگواری برگزار می کنند.

به گزارش انتخاب به نقل از  رسا، حجت الاسلام آقاتهرانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، شب گذشته در چهارمین شب مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین که درمسجد ملاصادق قم برگزار شد، با بیان این که در دوره آخر الزمان همه مردم دنیا امام حسین را می شناسند، اظهار داشت: مکتب امام حسین یعنی همان مکتب دینداری و آزادگی جهانی است و هر کس با هر آئینی با آن ارتباط برقرار می کند.

حجت الاسلام آقاتهرانی با اشاره به روایت معروف پیامبر(ص) که فرمودند حسین(ع) از من است و من از حسین(ع)،اظهار داشت: پیامبر از حسین است یعنی این که پیامبر دین و پیغامی را از طرف خداوند آورده که استمرار و ادامه دهنده آن حسین(ع) است و اینکه حسین(ع) نیز از پیامبر نکته های فراوانی دارد که قابل تامل است و نباید به راحتی از آن گذشت.

دبیر جبهه پایداری خاطرنشان کرد: ممکن است که یک فرد شیعه و نامش نیز حسین باشد اما اگر فتنه ای پیش بیاید و به سخنان ولایت توجه نکنیم همه چیز عوض می شود و حتی فتنه ما را تا لشکر یزیدیان هم می برد.

وی یکی از مشکلات جامعه را بی اهمیتی مردم به امر به معروف و نهی از منکر دانست و اظهار داشت: اگر هر کس وظیفه خود را نسبت به این فریضه الهی انجام دهد، پس از مدتی تاثیر زیادی در بین مردم خواهد گذاشت. و البته اول باید از خانواده خود شروع کنیم. برای شیعه زشت است که ناموسش بدحجاب باشد.

حجت الاسلام آقاتهرانی با اشاره به کسانی که در موارد فتنه سکوت کنند مورد لعن خداوند قرار می گیرند، گفت: در فتنه ها بعضی ها سکوت اختیار می کنند که این حرکت خودش حمایت از کار است و باید منتظر عقوبت الهی باشند.

دبیر جبهه پایداری بهترین راه دوری از عذاب و عقاب الهی را دوستی و رفاقت با خداوند و اهل بیت دانست و افزود: اولین گام برای پاک ماندن، انتخاب دوست خوب و سالم می باشد تا از گمراهی و ضلالت نجات پیدا کنید و بعد باید ارتباط معنوی خود را با خدای متعال تقویت کنیم تا در گلوگاه های سخت ما را یاری کند
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
حقیقت گو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۱
0
147
برای شیعه خیلی چیزهای دیگه هم زشته بگم ؟؟؟؟؟؟
چاووشی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۱
1
238
بنام خدا
جناب آقا تهرانی:
حجاب امری است واجب در دین مبین اسلام و خاص اهل تسنن و یا تشیع نمی باشد.
بچه که بودم وقتی همسر و یا دختر شخصی از حجاب خوبی برخوردار نبود میگفتند که فلانی آدم بی غیرتی است .
بزرگتر که شدم و ازدواج نمودم متوجه شدم که خداوند عادل این یکی یعنی غیرت را به همه و بطور یکسان عطا فرموده ، و آنچه محرک غیرتم می باشد ایمان من است.
من قسم میخورم این جوان ها علاوه بر تعصب به مسلمانی خویش با غیرت تر از جوانان نسل ما هستند و آنچه کم دارند ایمانی است که محرک غیرتشان باشد. و اما سئوال؟ ما چه کرده ایم که امروز ایمان در بین جوانان ما اینقدر کم رنک شده و مقصر کیست من یا شما که روحانی هستی؟ و عامل و مسبب دین گریزی که نه ، بلکه کم رنگ شدن ایمان جوان های ما چیست و یا کیست؟
از شما تقاضا دارم اگر این کامنت را مطالعه کرده اید در چند خط و خلاصه پاسخ دهید.
نوید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۱
0
54
از پول اختلاس بی حجابی در می آید بزرگترین اختلاس بانکی برای شیعه زشت نیست؟
نظرات بینندگان