arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۰۳۲۰
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۳ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۷

شکایت رئیس دولت اصلاحات از کریمی قدوسی

جمالی نوبندگانی سخنگوی هیات نظارت بر رفتار از شکایت رئیس دولت اصلاحات از عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خبر داد و گفت: رئیس دولت اصلاحات از جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات به علت توهین و افترا شکایت کرده است و این موضوع در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان بررسی می‌شود.دادستان تهران نیزعلیه غلامرضا حیدری و پروانه سلحشوری شکایت کرده است که این شکایت به دلیل نطق میان دستور آن‌ها اعلام شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

جمالی نوبندگانی سخنگوی هیات نظارت بر رفتار از شکایت رئیس دولت اصلاحات از عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خبر داد و گفت: دادستان تهران نیزعلیه غلامرضا حیدری و پروانه سلحشوری شکایت کرده است که این شکایت به دلیل نطق میان دستور آن‌ها اعلام شده است.

محمد جواد جمالی نوبندگانی در گفت و گو با شفقنا در رابطه با جلسه امروز هیات نظارت بر رفتار نمایندگان اظهار کرد: جلسه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان امروز (سه شنبه ۳۰ بهمن ماه) در خصوص موضوع درگیری مامور نیروی انتظامی و حمدالله کریمی نماینده بیجار برگزار شد.

او ادامه داد: در این جلسه حمدالله کریمی نماینده مردم بیجار در مجلس اسلامی به همراه معاون اجتماعی و معاون حقوقی و پارلمانی ناجا حضور یافتند اما ماموری که با نماینده بیجار درگیری‌های داشته به دلیل مشغله‌، در جلسه حضور نیافت.

نماینده مردم فسا درمجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای اینکه این موضوع خاتمه پیدا کند باید آن مامور حضور داشته باشد که در جلسه بعدی این موضوع پیگیری می‌شود.

جمالی نوبندگانی در ادامه از شکایت سیدمحمد خاتمی از کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خبر داد و گفت: رئیس دولت اصلاحات از جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات به علت توهین و افترا شکایت کرده است و این موضوع در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان بررسی می‌شود.

او در پایان اشاره به شکایت دادستان از ۲ نماینده تهران داشت و گفت : همچنین دادستان تهران نیز علیه غلامرضا حیدری و پروانه سلحشوری شکایت کرده است که این شکایت به دلیل نطق میان دستور آن‌ها اعلام بود است. لذا این ۲ نماینده به جلسه آینده هیات نظارت بر رفتار نمایندگان دعوت شده‌اند.

نظرات بینندگان