arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۰۹۷۵
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۰ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۷

ماجرای «پینستاگرام» چیست؟ / وقتی اینستاگرام تبدیل به رقیب «پینترست» می شود

این روزها اینستاگرام به یک رقیب کاملا جدی برای پینترست تبدیل شده است. درواقع نحوه ذخیره سازی، انتشار و مجموعه سازی فایل ها در اینستاگرام به شدت شبیه به پینترست شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

این روزها اینستاگرام به یک رقیب کاملا جدی برای پینترست تبدیل شده است. درواقع نحوه ذخیره سازی، انتشار و مجموعه سازی فایل ها در اینستاگرام به شدت شبیه به پینترست شده است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، در گزینه های پینترست برای کاربران یک گزینه برای ایجاد «Collections» عمومی دارد که چندین کاربر میتوانند در آن شرکت کنند، اینستاگرام نیز از مدتی پیش یک گزینه برای ذخیره سازی مجموعه های خصوصی ایجاد کرده است، اما با اجازه دادن به کاربران برای ایجاد مجموعه عمومی، اینستاگرم می تواند یک رقیب مستقیم برای پینترست باشد.

پینترست یک  وب‌سایت شبکه اجتماعی شناخته شده برای اشتراک‌گذاری تصاویر است که به کاربران اجازه می‌دهد بر اساس علاقه خود منتشر کنند و سایر اعضا این تصاویر را لایک زده یا در صورت لزوم باز نشر کنند. اعضا می‌توانند کل تصاویر متعلق به یک نفر را دنبال کنند. کاربران پینترست از طریق فیس‌بوک و توییتر نیز می‌توانند عکس‌های خود را به اشتراک گذاشته و با یکدیگر تعامل داشته باشند.

اکنون اینستاگرام نیز با تقلید از همین شیوه و ایجاد مجموعه عمومی می تواند رسانه جدیدی از محتوای فعال ایجاد کند. مردم می توانند از این ویژگی برای جمع کردن الگوهای رفتاری مورد علاقه خود، مقصد سفر، آیتم های مد یا هنر استفاده کنند.

البته حدس زده می شود که این فعالیت جدید اینستاگرام با مشکلاتی در خصوص سرقت اطلاعات محرمانه مواجه شود، چرا که ذخیره سازی اطلاعات یک کاربر و نشر آن به شکل عمومی از امنیت و اعتبار اینستاگرام می کاهد، مگر انکه روش کار با تبصره هایی امنیتی همراه شود. با این حال این ایده می تواند در درجه اول به آینده 12 میلیارد دلاری پینترست لطمه بزند.

 

 

نظرات بینندگان