arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۱۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۸ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۷

رونمایی از خدمت جدید بیمه ‌ایران با عنوان بیمه تأمین رویه های گمرکی

به همراه بیمه رویه های گمرکی سایر پوشش‌های بیمه‌ای مرتبط مانند بیمه حمل و نقل کالا، انواع بیمه مسئولیت برای متصدیان حمل و نقل بین‌المللی اعم از CMR ، فیاتا و ... و طرحهای خاص بیمه ای نیز از سوی بیمه ایران ارائه می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در مراسمی ضمن رونمایی از خدمت جدید بیمه ایران با عنوان بیمه «تأمین رویه های گمرکی»، نخستین قرارداد بیمه تأمین رویه های گمرکی در دو بخش ترانزیت داخلی و بین‌المللی میان کانون سراسری انجمن‌های موسسات حمل و نقل بین المللی و ‌بیمه ایران منعقد شد.

به گزارش انتخاب به نقل از بیمه ایران، مدیرکل بیمه‌های مسؤولیت و حمل و نقل بیمه ایران با اعلام این خبر افزود: با این قرارداد همه شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی کشورمان از طریق کانون سراسری انجمن‌های موسسات حمل و نقل بین المللی، تحت پوشش بیمه ایران قرار می‌گیرند.

مجید رحمتی تاثیر این قرارداد را در توسعه صنعت ترانزیت کالا و حتی صنعت توریسم حائز اهمیت دانسته و تصریح کرد: به همراه بیمه رویه های گمرکی سایر پوشش‌های بیمه‌ای مرتبط مانند بیمه حمل و نقل کالا، انواع بیمه مسئولیت برای متصدیان حمل و نقل بین‌المللی اعم از CMR ، فیاتا و ... و طرحهای خاص بیمه ای نیز از سوی بیمه ایران ارائه می شود.

مدیر کل بیمه های مسئولیت و حمل و نقل بیمه ایران، استقبال جامعه بیمه‌گزاران از خدمات بیمه ایران را حاصل اجرای الگوی مشتری مداری و نوآوری و خلاقیت بیمه ایران دانست و از شرکتهای حمل و نقل بین المللی دعوت کرد زیر چتر حمایتی بزرگترین و توانمندترین شرکت بیمه کشور قرار گیرند.

گفتنی است رونمایی و عملیاتی شدن طرح بیمه رویه‌های گمرکی بمناسبت ایام فرخنده دهه فجر، در محل شعبه شمیران بیمه‌ایران صورت گرفت.
نظرات بینندگان