arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۱۲۵
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۶ - ۱۲ آذر ۱۳۹۰

تیم والیبال ايران به رده هشتم سقوط كرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در پايان دومين روز از دور پاياني دوازدهمين دوره جام جهاني واليبال، تيم‌هاي لهستان و روسيه جواز ورود به رقابت‌هاي المپيك 2012 لندن را به دست آوردند و تيم ايران پس از سومين شكست پياپي،‌ به رده هشتم جدول اين رقابت‌ها سقوط كرد.

به گزارش انتخاب، رقابت‌هاي جام جهاني واليبال امروز (شنبه) با برگزاري 6 ديدار در شهر توكيو ژاپن پيگيري شد و در يكي از مهم‌ترين ديدارها تيم روسيه در سه گيم متوالي ايران را مغلوب كرد. بدين ترتيب روسيه با كسب 27 امتياز در صدر جدول رده‌بندي اين رقابت‌ها جاي گرفت و جواز حضور در المپيك 2012 لندن را دريافت كرد. در مقابل تيم ايران با پذيرش سومين شكست متوالي خود به رده هشتم نزول كرد.

در ديگر بازي حساس امروز تيم مدعي لهستان مقابل برزيل با نتيجه 3 بر 2 تسليم شد تا امتيازهاي اين مسابقه بين اين دو تيم تقسيم شود، اما لهستان با 25 امتياز و كسب رتبه دوم همراه روسيه به المپيك لندن صعود كرد.

اما تيم واليبال ايتاليا در يك بازي برتر توانست ميزبان رقابت‌ها را در سه گيم پياپي در هم بكوبد تا همچنان براي كسب آخرين سهميه المپيك، با برزيل دست و پنجه نرم كند.

برزيل و ايتاليا هر دو با 21 امتياز به ترتيب با نسبت معدل بيشتر، به ترتيب در جايگاه سوم و چهارم جدول رده‌بندي جاي دارند و بازي آخر اين دو تيم تكليف سهميه سوم المپيك را مشخص مي‌كند.

نتايج ديدارهاي امروز جام جهاني واليبال به شرح زير است:

ايران صفر ـ روسيه 3

صربستان 3 ـ چين يك

لهستان 2 ـ برزيل 3

آرژانتين 3 ـ مصر صفر

ژاپن صفر ـ ايتاليا 3

كوبا 2 ـ امريكا 3

جدول رده‌بندي تيم‌ها به شرح زير است:

1ـ روسيه 27 امتياز

2ـ لهستان 25 امتياز

3ـ برزيل 21 امتياز

4ـ ايتاليا 21 امتياز

5ـ كوبا 17 امتياز

6ـ آمريكا 16 امتياز

7ـ آرژانتين 13 امتياز

8ـ ايران، 12 امتياز

9ـ صربستان 12 امتياز

10ـ ژاپن 8 امتياز

11ـ چين 5 امتياز

12ـ مصر 3 امتياز
نظرات بینندگان