arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۱۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۶ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۷

ضعف شدید  استراتژیک در یک سوم کسب و کارهای آنلاین / نگاهی به پاشنه آشیل شرکت های امروزی

پژوهش های جدید نشان می دهد از هر 3 کسب و کار آنلاین، حداقل یکی از آنها در برنامه ریزی ضعف دارند و برای سال 2019 استراتژی روشنی تعیین نکرده اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 پژوهش های جدید نشان می دهد از هر 3 کسب و کار آنلاین، حداقل یکی از آنها در برنامه ریزی ضعف دارند و برای سال 2019 استراتژی روشنی تعیین نکرده اند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، با توجه نتایج یک نظرسنجی جدید، برندها فرصت های خود را برای ارتباط با مشتریان و بازدیدکنندگان خود در وب سایت ها از دست نمی دهند. اما این روابط آنچنان که باید و شاید استاندارد و بر اساس اصول درست پیش نمی روند.

کسب و کارهای مختلف در تلاشند برای پیشگیری از سبقت گرفتن رقبا، برنامه هایی را طراحی کنند که نسبت به دیگران قدرتمند تر باشند، بر همین اساس است که این روزها آژانس بازاریابی دیجیتال به شدت روی بورس هستند و اغلب شرکت ها از آنان برای برنامه ریزی های سال آینده نظرسنجی می کنند.

اما بررسی های ناظران جهان استراتژی آنلاین در بریتانیا نشان می دهد اوضاع استراتژیک در کسب و کارهای آنلاین به شدت ضعیف است.

این نظرسنجی نشان داد که بخش قابل توجهی (36 درصد) از رهبران کسب و کار از استراتژی بازاریابی دیجیتال خود برای سال 2019 مطمئن نیستند:

_یکی از هر سه (37 درصد) پاسخ دهنده اذعان داشت که برای سؤالات بالقوه مشتریان پاسخ کافی در وب سایت خود آماده نکرده است

_یکی از  سه (32 درصد) پاسخ دهنده  گفته بود که به طور مستقیم بازدیدکنندگان وب سایت خود را دنبال نمیکند. این بدان معنی است که شرکت ها فرصت برای ارتباط با مشتریان خود را از دست می دهند

_تقریبا سه نفر از ده نفر (29 درصد) گفتند که وب سایت آنها به طور کامل پاسخگو نیست که می تواند تاثیر منفی برتجربه کلی کاربر داشته باشد

_بیش از یک نفر از  پنج نفر (22 درصد) گفتند که آنها به طور فعال لیست فهرست گوگل خود را بهینه سازی نمی کنند. بنابراین آنها فرصتها برای به دست آوردن مشتری های بیشتر، به ویژه از کاربرانی که از منطقه محلی هستند، را از دست می دهند.

_تقریبا یک نفر ار پنج نفر (19 درصد) گفتند که آگاهند که سایتشان به اندازه کافی سریع نیست

این تحقیق نشان می دهد که چگونه بسیاری از فرصت های از دست رفته برای شرکت ها در ارتباط با فعالیت بازاریابی دیجیتال به خصوص در رابطه با عملکرد ارگانیک، وجود دارد. البته این ضعف به نوعی قابل درک است زیرا الگوریتم ها به طور مرتب به روز رسانی می شوند و صاحبان کسب و کار باید با تکیه بر آخرین تحولات ادامه دهند. اما عدم بهبود عملکرد بازاریابی دیجیتال می تواند به خط پایان کسب و کار منتهی شود.

 

نظرات بینندگان