arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۱۴۲۹
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۲ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۷

برانکو: به اندازه کافی مشکل داریم/ جنگ شدیدی برای قهرمانی است

برانکو، سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیمش درباره بازی با صنعت نفت آبادان گفت: با نفت آبادان همیشه بازی‌های سختی داشتیم. پارسال در جام حذفی مقابل این تیم حذف شدیم و می‌دانیم همه بازی‌ها برای‌مان سخت است و بازی آسان نداریم. تمرکز ما روی تیم خودمان است چون به اندازه کافی مشکل داریم به خاطر سید جلال، شجاع و بیرانوند. دیگر لازم نیست بگویم که ۵ بازیکن دفاعی‌مان مصدوم هستند که دلیلش فشردگی بازی‌هاست. در جدول می‌بینید که جنگ خیلی شدیدی برای قهرمانی است. من هم از این بابت خوشحالم. این رقابت برای هواداران و فوتبال ایران بسیار خوب است. البته ما به عنوان گزینه برنده مقابل صنعت نفت قرار می‌گیریم ولی می‌دانیم کار سخت است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سرمربی پرسپولیس می‌گوید که کار سختی مقابل صنعت نفت‌ آبادان خواهند داشت.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیمش درباره بازی با صنعت نفت آبادان اظهار کرد: با نفت آبادان همیشه بازی‌های سختی داشتیم. پارسال در جام حذفی مقابل این تیم حذف شدیم و می‌دانیم همه بازی‌ها برای‌مان سخت است و بازی آسان نداریم. تمرکز ما روی تیم خودمان است چون به اندازه کافی مشکل داریم به خاطر سید جلال، شجاع و بیرانوند. دیگر لازم نیست بگویم که ۵ بازیکن دفاعی‌مان مصدوم هستند که دلیلش فشردگی بازی‌هاست. در جدول می‌بینید که جنگ خیلی شدیدی برای قهرمانی است. من هم از این بابت خوشحالم. این رقابت برای هواداران و فوتبال ایران بسیار خوب است. البته ما به عنوان گزینه برنده مقابل صنعت نفت قرار می‌گیریم ولی می‌دانیم کار سخت است.

او درباره زمان بهبودی مصدومان پرسپولیس گفت: در این بخش مشکل داریم. امروز شجاع و سید فشار کارشان نسبت به روزهای قبل افزایش یافت و خواهیم دید که هر دوی آن‌ها به بازی صنعت نفت می‌رسند و یا یکی از آن‌ها می‌رسد. کمال هم متأسفانه در بازی با صنعت نفت نخواهد بود. بیرانوند هم مشکل دارد. مشکل زیاد داریم اما به فکر گریه کردن و اشک ریختن نیستیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا افرادی منتظر به مشکل خوردن این تیم بودند؟ توضیح داد: من ابتدای فصل گفتم که کار خیلی سخت خواهد بود. می‌بینید که برنامه بازی‌ها فشرده است و مصدومیت منطقی است. شما اگر بازی منچستر و لیورپول را دیده باشید، سه بازیکن در نیمه اول مصدوم شدند. نمی‌خواهم خیلی مسائل را تکرار کنم. ما فعلاً در صدر جدول قرار داریم و به نیمه نهایی جام حذفی هم رسیدیم. در این چهار سال این نتایج بی‌سابقه بوده است. مشکلات حل خواهند شد. لیگ طولانی است و ما اسم ماراتن برایش می‌گذاریم.

برانکو افزود: برای ما بازی با پدیده در جام حذفی خیلی مهم بود که به نیمه‌نهایی این رقابت‌ها برسیم. انتظار می‌رود که روز به روز شرایط‌مان بهتر شود.

او در ادامه در واکنش به این صحبت که مهاجمان پرسپولیس به مانند قبل اشتیاق گل‌زنی ندارند، بیان کرد: بودیمیر و سروش بازیکنان جدید ما هستند. بشار، نورالهی و ترابی هم در تیم ملی بودند. طبیعی است که برای بازگشت به شرایط پیشین نیاز به زمان دارند. آن‌ها یک ماه و نیم به همراه تیم‌ملی بودند و برنامه باشگاه‌ها با ملی متفاوت است. چیزی که من را شاد می‌کند، در بازی‌های اخیری که داشتیم به جز بازی با نفت مسجد سلیمان، تیم برتر بودیم. البته اسم بازی با نفت مسجد سلیمان را نمی‌توان فوتبال گذاشت، آن بازی یک ضد فوتبال بود. ما در آن بازی کمال را از دست دادیم و خوشبختانه بازیکنان دیگری مصدوم نشدند. اتفاق خوب دیگر این بود که ما آن بازی را نباختیم چون واقعاً نمی‌شد بازی کرد و به همین دلیل به بشار و بودیمیر زمان برای بازی ندادم. واقعاً در زمین مسجد سلیمان نمی‌شد فوتبال بازی کرد اما ما خودمان را با شرایط وفق می‌دهیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا امسال هم برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا راهی این رقابت‌ها می‌شوند؟ گفت: در کنار تمام مشکلاتی که داریم، هدف ما همیشه یک چیز است. نباید مشکلات را به عنوان توجیه استفاده کنیم و باید آن‌ها را حل کنیم. انتظارمان این است که روز به روز بهتر و بهتر شویم.

 

نظرات بینندگان