arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۱۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۹ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۷

روحانی: ارج نهادن به نشان تجاری، اقدامی کارآمد است

رئیس جمهور در پیامی به مراسم اهدای جایزه ملی نشان (برند) برتر سال ۱۳۹۷ ارج نهادن به مقوله نشان تجاری را اقدامی بسیار شایسته و کارآمد برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کشور دانست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس جمهور در پیامی به مراسم اهدای جایزه ملی نشان (برند) برتر سال ۱۳۹۷ ارج نهادن به مقوله نشان تجاری را اقدامی بسیار شایسته و کارآمد برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کشور دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، آقای روحانی در این پیام با اشاره به اینکه ایران سرزمین سرمایه‌های بزرگ تاریخی، مادی و انسانی است، قدر دانستن این سرمایه عظیم و حرکت در مسیر گسترش امید به سوی ساختن ایرانی آبادتر را مورد تاکید قرار داد.

متن پیام حسن روحانی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
تقارن مراسم اهدای جایزه ملی به منتخبان نشان‌های تجاری برتر کشور در سال ۱۳۹۷ را با میلاد با سعادت دخت پیامبر (ص)، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، به فال نیک گرفته و تبریکات صمیمانه خود را به تمام مادران بزرگ این سرزمین تقدیم می‌نمایم.

در چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، شاهد آنیم که دشمنان این کشور، اعتماد، باور و امید مردم ایران را هدف قرار داده‌اند، غافل از اینکه در این تقابل آشکار، ظرفیت‌های غنی و بیشمار فرهنگی و تمدنی، ارزش‌های مذهبی، دارایی‌های سرشار طبیعی و توان فنی، علمی و اقتصادی و نیروی جوان و با انگیزه به خوبی قادرند از داشته‌های این سرزمین حراست نمایند.

ایران سرزمین سرمایه‌های بزرگ تاریخی، مادی و انسانی است. بسیار بجاست که این سرمایه عظیم را قدر دانسته و در مسیر گسترش امید به سوی ساختن ایرانی آبادتر حرکت کنیم. از این رو ارج نهادن به مقوله نشان تجاری، اقدامی بسیار شایسته و کارآمد برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این کشور است.

بسیار خرسندم که در مراسم فاخر انتخاب نشان‌های تجاری برتر کشور که امروز با حضور بهترین‌های صنعت ایران در حال برگزاری است، به برگزیدگان شایسته این دوره تبریک بگویم و برایشان پیشرفت و سربلندی آرزو نمایم.

حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان