arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۱۷۶۳
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۲۰ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۷

یک زن آمریکایی دیگر از ترامپ شکایت کرد

«آلوا جونسون» کارمند سابق دفتر انتخاباتی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا از وی به دلیل آزار جنسی در جریان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در سال ۲۰۱۶ شکایت کرد. جونسون در این زمینه گفت که ترامپ وی را به زور و بدون تمایلش بوسیده است امری که باعث اذیت وی شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

کارمند سابق دفتر انتخاباتی «دونالد ترامپ»رئیس جمهور آمریکا از وی به دلیل آزار جنسی در جریان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در سال 2016 شکایت کرد.

به گزارش اسپوتنیک عربی، یک زن دیگر به جمع زنان آمریکایی که از رئیس جمهور آمریکا شکایت کرده اند، اضافه شد.

«آلوا جونسون» کارمند سابق دفتر انتخاباتی «دونالد ترامپ»رئیس جمهور آمریکا از وی به دلیل آزار جنسی در جریان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در سال 2016 شکایت کرد.

جونسون در این زمینه گفت که ترامپ وی را به زور و بدون تمایلش بوسیده است امری که باعث اذیت وی شده است.

با شکایت این زن آفریقایی تبار از ترامپ وی نیز به گروهی از زنانی ملحق شد که ترامپ را متهم به آزار جنسی کرده اند.

جونسون به روزنامه واشنگتن پست گفت که در جریان تجمع انتخاباتی کوچک هواداران ترامپ در ایالت «فلوریدا در آگوست 2016 ترامپ به زور دست وی را گرفته، کشیده و به رغم اعتراضش او را بوسیده است.

وی افزود: «بلافاصله احساس کردم که در معرض اهانت قرار گرفتم زیرا نه توقع این کار را داشتم و نه دوست داشتم چنین اتفاقی رخ دهد. هنوز می بینم که چگونه صورتش به صورتم نزدیک می شود.»

جونسون 34 ساله تأکید کرد که «این اتفاق بسیار فجیع و نامناسب بود.»

جونسون در ادامه گفت که دوست و مادرش و نیز شوهر مادرش را درباره اتفاق آن روز مطلع کرد و دنبال وکیل مدافعی بوده است که علیه رئیس جمهور آمریکا شکایت کند.

این زن از ترامپ خواست که به دلیل آسیب روحی و آشفتگی عاطفی که به دلیل این کار، به وی غرامت بدهد.

از سوی دیگر، «سارا سندرز» سخنگوی کاخ سفید اتهام های جونسون به ترامپ را رد کرد و با صدور بیانیه ای در واکنش به شکایت جونسون گفت که اینها ادعاهایی «سخیف» است.

جونسون همچنین گفت که وی در معرض تبعیض نژادی قرار گرفته است زیرا در مقایسه با دیگر همکارانش در دفتر انتخاباتی ترامپ حقوق کمتری دریافت می کرد.

منبع : جماران 

نظرات بینندگان