arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۱۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۰۹ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۷

سید حسن نصرالله: با دیدن صحنه دیدار بشار اسد با رهبری اشکانم جاری شد

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در یک دیدار داخلی درباره صحنه دیدار و دست دادن بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ایران گفت: از دیدن این صحنه اشکانم جاری شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سید حسن نصرالله از سفر کوتاه بشار اسد به تهران استقبال و اظهار کرد: با دیدن تصویر دیدار امام رهبر با بشار اسد اشکانم جاری شد.

به گزارش ایسنا، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در یک دیدار داخلی درباره صحنه دیدار و دست دادن بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ایران گفت: از دیدن این صحنه اشکانم جاری شد.

بشار اسد روز دوشنبه در اولین سفر خود به ایران بعد از آغاز بحران در کشورش در سال ۲۰۱۱، در تهران مورد استقبال مقامات عالی کشورمان قرار گرفت. او در این سفر دیداری صمیمانه با مقام معظم رهبری داشت و پس از آن با دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد که این دیدارها بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های عربی و بین‌المللی داشت.

براساس سایت"لیبانون دیبایت"، سید حسن نصرالله همچنین در این دیدار داخلی و ویژه با هیئت‌هایی از زنان حزب‌الله لبنان به مناسب ولادت حضرت فاطه زهرا (س) به مسائل دینی پرداخت.

دبیرکل حزب‌الله لبنان در این دیدار به بحث‌ مسائل سیاسی نپرداخت چرا که این دیدار اساسا ماهیت دینی داشت.

اما او در این دیدار به برخی نمونه‌ها برای محاصره حزب‌الله لبنان به واسطه اعمال تحریم‌ها علیه این حزب اشاره کرد و گفت: عنوان نخست جنگ کنونی خشک کردن منابع مالی، گرسنه نگه داشتن و محاصره مالی برای تحت فشار گذاشتن مقاومت است.

او ادامه داد: هدف تضعیف ماست و تمام تلاش‌ها و از این قبیل اقدامات با نیت تسلط یافتن برماست. لذا باید ما اراده‌ای برای به چالش کشاندن آنها داشته باشیم.

نظرات بینندگان