arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۱۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۵ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۷

با هوش مصنوعی گوگل گرامرتان را تقویت کنید / اصلاح خطاهای کاربران / تغییر سریع عبارات اشتباه

اگر از افرادی هستید که به ویژه هنگام تایپ کردن با مشکلات گرامری مواجه می شوید، یک خبر خوش برایتان داریم، هوض مصنوعی گوگل این مشکل شما را به طور کامل حل خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اگر از افرادی هستید که به ویژه هنگام تایپ کردن با مشکلات گرامری مواجه می شوید، یک خبر خوش برایتان داریم، هوض مصنوعی گوگل این مشکل شما را به طور کامل حل خواهد کرد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گوگل اخیرا از یک استاندارد جدید هوش مصنوعی رونمایی کردهه است که می تواند وضعیت گرامر کاربران را ارتقاء دهد. این سرویس در حال حاضر فعلا فقط در "Google Docs" وجود دارد اما می تواند به زودی به دیگر سرویس های گوگل نیز تعمیم داده شود.

گوگل امروز اعلام کرد که ابزار بررسی کردن گرامر را با کمک هوش مصنوعی خود در Google Docs برای کاربرانG suite  راه اندازی کرده است. این شرکت برای اولین بار این ویژگی جدید را در سال 2018 معرفی کرد اما تا به حال این سرویس را به شکل رسمی ارائه نکرده بود.

در این سیسم جدید، گوگل با استفاده از تکنیک های ترجمه خودکار برای پیدا کردن اشتباهات واضح و مسائل ظریف تر مثل مقایسه کلمات در یک فرهنگ لغت مسائل و اشتباهات را یافته و تصحیح می کند.  به آنچه که شما در حال نوشتن است و علامت گذاری اشتباهات است. این شرکت ادعا می کند که تکنیک ترجمه مبتنی بر هوش مصنوعی  قادر به تشخیص تمامی خطاهاست چرا که از مجموعه ای از قوانین بسیار سخت تشکیل شده است.

مدیر محصولات G suite در این خصوص می گوید:"با استفاده از سیستم هوشمند، ما می توانیم اشتباهات را شناسایی و پیشنهادات اصلاح را انجام دهیم. ما با زبان شناسان همکاری کردیم تا قوانین مربوط به مدل ترجمه ماشینی را رمزگشایی کنیم و آن را به عنوان پایه ای از پیشنهادات خودکار در Docs ، که توسط هوش مصنوعی طراحی شده است، استفاده کنیم."

آنچه گوگل اساسا در اینجا انجام می دهد، شامل یک مدل با اصطلاحات صحیح است که در مرحله بعدی از همان مدل ها برای ترجمه به موارد صحیح استفاده می کند.

 

نظرات بینندگان