arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۱۹۹۳
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۲۲ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۷

شفاف سازی به سبک فیس بوک / تاریخچه فعالیت های کاربران رونمایی می شود

فیس بوک می گوید که در آینده نزدیک ابزاری را طراحی خواد کرد که می تواند  وضعیت جمع آوری داده ها را روشن کند. این ابزار  برای بسیاری از کاربران کاربردی خواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فیس بوک می گوید که در آینده نزدیک ابزاری را طراحی خواد کرد که می تواند  وضعیت جمع آوری داده ها را روشن کند. این ابزار  برای بسیاری از کاربران کاربردی خواهد بود.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این ابزار از بررسی  داده های جمع آوری شده توسط اشخاص ثالث  استفاده می کند.ئدیوید ورنر، یکی از مدیران ارشد فیس بوک، در این خصوص می گوید که روشن سازی وضعیت داده های پیشین از مهمترین ویژگی های جدیدی است که در سال جدید رونمایی شده است.

این ویژگی در شرایطی معرفی شده که در اوایل سال 2018، فیس بوک وعده داده که حریم خصوصی کاربران را به شکلی قوی تر حفظ کرده و روشن می کند.

دیوید ونر در این خصوص گفت که این شرکت برای آزمودن سابقه مرور شما در شبکه اجتماعی خود در اواخر امسال، این ویژگی را راه اندازی خواهد کرد. سخنگوی فیس بوک نیز این خبر را تایید کرد.

مورگان استنلی مدیر بخش فناوری فیس بوک در این خصوص می گوید: "به طور گسترده ای، [این ویژگی] به ما امکان می دهد توانایی های خود را به طور موثری توسعه دهیم."

مدیر عامل فیس بوک مارک زاکربرگ ابزار حفظ حریم خصوصی اولیه خود  را در سال 2018 معرفی کرد. در ماه دسامبر، این شرکت اعلام کرد انتظار می رود که این نسخه از این ویژگی را از بهار آغاز کند.

ویژگی Clear History به شما اجازه می دهد اطلاعات مربوط به برنامه ها و وبسایت هایی را که استفاده کرده اید را مشاهده کنید و داده ها را مستقیما از حساب فیس بوک خود حذف کنید. گزارش می شود این ویژگی فیس بوک برای مبارزه با اشخاص ثالثی که  اقدام به هدف قرار دادن تبلیغات و گروه های خاصی از کاربران می کنند کار را به شدت سخت تر خواهد کرد.

 

نظرات بینندگان