arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۲۰۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۸ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۷

حماس: دیدار محمود عباس با نتانیاهو بی نتیجه است / تشکیلات خودگردان خیال پردازی می‌کند

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) گفت: اعلام موافقت تشکیلات خودگردان فلسطین برای دیدار محمود عباس رئیس این تشکیلات با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل، ادامه خیال پردازی تشکیلات خودگردان درباره نتیجه بخش بودن این دیدارها برای ملت فلسطین است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) گفت: اعلام موافقت تشکیلات خودگردان فلسطین برای دیدار محمود عباس رئیس این تشکیلات با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، ادامه خیال پردازی تشکیلات خودگردان درباره نتیجه بخش بودن این دیدارها برای ملت فلسطین است.

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، حازم قاسم با صدور بیانیه ای اظهار داشت: واضح است که تشکیلات خودگردان با وجود تمامی سیاست های خصمانه رژیم اشغالگر صهیونیستی، همچنان این رژیم را شریک خود می داند.
وی از این موضوع ابراز تاسف کرد که رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای دیدار با نتانیاهو اعلام آمادگی کرده اما از دیدار با رهبران ملی فلسطین خودداری می کند.
قاسم تصریح کرد: «اگر تشکیلات خودگردان و رهبران جنبش فتح علاقه مند به رویارویی با تجاوزهای رژیم صهیونیستی بودند، باید هر چه سریعتر زمینه تحقق وحدت ملی و اجرای توافق های آشتی ملی را فراهم می کردند و به مجازات ها علیه نوار غزه و یکجانبه گرایی در تصمیمات فلسطینی پایان می دادند.»
محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین روز چهارشنبه برای دیدار سه جانبه با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه اعلام آمادگی کرد و این در حالی است که وی قبل از این اعلام کرده بود که حاضر به دیدار با 'اسماعیل هنیه' رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و رهبران جهاد اسلامی فلسطین نیست.
'نبیل ابو ردینه' سخنگوی رسمی ریاست تشکیلات خودگردان نیز روز چهارشنبه با صدور بیانیه ای در واکنش به سخنان نتانیاهو در آستانه سفرش به مسکو که گفته بود «شریک فلسطینی وجود ندارد و در صورت وجود چنین شریکی، وی آماده دیدار با وی است» اعلام کرد که این مسئله به هیچ وجه صحت ندارد و عباس آماده دیدار با نتانیاهو و پوتین است.

نظرات بینندگان