arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۳ - ۱۳ آذر ۱۳۹۰

عرضه لپ تاپي براي گيمر ها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دنیای اقتصاد نوشت: ايسوس نوت بوک جديدي براي گيمرها به بازار عرضه کرده است.

اين نوت بو ک که G74SX نام دارد از محصولات سري ROG شرکت ايسوس است و با طراحي خاصي که دارد نظر گيمرها را به خود جلب مي کند.

نوت بوک جديد ايسوس با دو مدل پردازنده Core i7 2630QM، Core i5 2410M به بازار ارائه مي شود که کاربر مي تواند محصول را با يکي از اين دو مدل پردازنده خريداري کند. البته در اين ميان يک موضوع مهم را نبايد فراموش کرد و آن اين است که در صورتي که کاربر پردازنده دو هسته اي را براي اين نوت بوک انتخاب کند حداکثر قادر است هشت گيگابايت روي اين سيستم قرار دهد، اما در صورتي که از پردازنده چهار هسته اي استفاده کند اين مقدار به 16 گيگابايت مي رسد.

صفحه نمايش 3/17 اينچي اين محصول هم داراي دو دقت است يکي 900×1600 پيکسل و ديگري 1080×1920 پيکسل با ميزان به روزرساني120 هرتز براي نمايش تصاوير سه بعدي.

 در کنار اين صفحه نمايش يک کارت گرافيک Geforce GTX560M با دو گيگابايت حافظه گرافيکي اختصاصي قرار دارد که وظيفه پردازش تصاوير را بر عهده دارد. اين محصول با هاردديسک هاي 7200 دور در دقيقه و يا درايو SSD صد و شصت گيگابايتي ارائه مي شود. اما با اين وجود کاربر مي تواند از دو هاردديسک در اين محصول استفاده کند. در اين ميان نبايد وجود ويژگي EAX Advanced HD نسخه 5 و وجود خنک کننده خاص آن را که باعث خنک ماندن صفحه کليد مي شود، فراموش کرد.
نظرات بینندگان