arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۲۳۹۷
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۷ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۷

مسمومیت ۲۳ نفر و مرگ ۲ تن با مشروبات الکلی در مشگین‌شهر

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اردبیل گفت: بر اثر مصرف مشروبات الکلی دست ساز در مشگین شهر ۲۳ نفر مسموم و ۲ تن جان خود را از دست دادند. دادستان عمومی و انقلاب مشگین‌شهر نیز پیش از این از مسمومیت چهار نفر و مرگ یک نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی دست‌ساز در این شهرستان خبر داده بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

مدیر مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی استان اردبیل گفت: به دنبال مصرف مشروبات الکلی‌دست‌ساز شب گذشته در مشگین‌شهر 23 نفر مسموم، 2 تن فوت و یک نفر نابینا شده است.

وی اعلام کرد: آمار دقیق این حادثه از طریق مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل اعلام می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مشگین‌شهر نیز پیش از این از مسمومیت چهار ‌نفر و مرگ یک نفر بر اثر مصرف ‌مشروبات الکلی دست‌ساز در این شهرستان خبر داده بود.

به گزارش ایسنا، طاهر رسولی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال مصرف مشروبات الکلی‌دست‌ساز در مشگین‌شهر که شب گذشته به وقوع پیوست، چهار نفر مسموم و یک فرد جان خود را از دست داد. از این تعداد نیز یک نفر دچار مرگ مغزی و فرد دیگری نیز مشکل حاد بینایی پیدا کرده است.

رسولی از برخورد با عوامل تولید مشروبات الکلی دست‌ساز در شهرستان خبر داد و گفت: برخی افراد برای سودجویی و منفعت‌طلبی اقدام به تولید و توزیع مشروبات الکلی تقلبی و دست‌ساز می‌کنند که در صورت مشاهده چنین اقداماتی برخوردهای شدید قانونی با این افراد انجام می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مشگین‌شهر خاطرنشان کرد:‌ انتظار می‌رود مردم از مصرف هر گونه مشروبات الکلی خودداری کنند چرا که احتمال مسمومیت در این مشروبات الکلی وجود دارد که در صورت مصرف آن ممکن است به چنین مشکلاتی دچار شوند.

نظرات بینندگان