arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۲۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۹ - ۱۳ آذر ۱۳۹۰

اعلام رای کمیته انضباطی در خصوص بازی چوکا و شهرداری

براساس اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بازیکنی که داور دیدار تیم های چوکا و شهرداری دزفول را مورد ضرب و شتم قرار داد یکسال از حضور در فوتبال محروم شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
براساس اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بازیکنی که داور دیدار تیم های چوکا و شهرداری دزفول را مورد ضرب و شتم قرار داد یکسال از حضور در فوتبال محروم شد.

به گزارش انتخاب، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی خود را در خصوص متخلفین دیدار تیم های فوتبال چوکای تالش و شهرداری دزفول که باعث بر هم زدن نظم و امنیت بازی شده و داور را مورد ضرب و شتم قرار دادند، اعلام کرد. بر اساس این رأی با توجه به تخلفاتی که عوامل تیم و تماشاگران چوکا، مسئولین باشگاه و عوامل اجرایی هیئت فوتبال شهرستان تالش و استان گیلان در ایجاد امنیت بازی داشتند:

1- تیم چوکا به پرداخت سی میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

2- تیم چوکا ملزم به برگزاری باقی مسابقات فصل جاری که در آن میزبان است در یکی دیگر از شهرهای استان گیلان می شود.

3- تیم فوتبال چوکای تالش به دلیل تخلفات صورت گرفته در دیدار تیم های چوکای تالش و شهرداری دزفول 3 امتیاز نیز از این تیم کسر میشود.

4- حسین ملکی بازیکن شماره 9 و بازیکن تیم چوکا به دلیل اعتراض به داور، حرکات زننده و رفتار غیر ورزشی، گرفتن کارت زرد از داور و انداختن آن بر زمین و همچنین ضرب و شتم داور هنگام زمین افتادن وی به یک سال محرومیت از همراهی تیم چوکا و حضور در مسابقات رسمی محروم و 10 میلیون ریال نیز جریمه نقدی شد.

5- رضا اعتمادی بازیکن شماره 30 چوکا به دلیل فحاشی و تهدید داور هنگام خروج از زمین به 6 محرومیت از همراهی تیم چوکا و حضور در مسابقات رسمی و همچنین 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شود.

6- خدادادی متصدی تدارکات تیم چوکا نیز به دلیل حمله ور شدن به داور و ضرب و شتم وی به 2 سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال و 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شود.

7- آرمان میکائیلی بازیکن ذخیره تیم چوکا به دلیل اقدام به ضرب و شتم داور و همچنین یورش به سمت وی به 6 ماه محرومیت و همراهی تیم چوکا و حضور در میادین رسمی محکوم شده و 5 میلیون ریال نیز جریمه نقدی می شود.

8- حسین رفاهی و وحید شرقی بازیکنان تیم چوکا نیز هرکدام به دلیل رفتار زشت و غیر ورزشی که انجام داده اند به سه ماه محرومیت از همراهی تیم مربوطه و حضور در مسابقات رسمی محکوم شده و 5 میلیون ریال نیز جریمه نقدی شدند.

9- مرتضی فلاح نژاد بازیکن تیم چوکا به دلیل مشارکت در درگیری با داور 3 جلسه از همراهی تیم محروم بوده و 3 میلیون ریال نیز جریمه نقدی می شود.

10- نوید خانی پور سرپرست تیم چوکا نیز به دلیل حضور در درگیری با داور، 3 جلسه از همراهی تیم چوکا محروم بوده و 10 میلیون ریال نیز جریمه نقدی می شود.

11- امید قراری بازیکن تیم چوکا نیز به دیل اظهارات داور بازی از اتهاماتی که به وی زده شده تبرئه می شود.

12- آقایان خودکاری و آرمین شادروح که از کارکنان باشگاه چوکا بوده و جزو ضاربین داور هستند، 2 سال از حضور در محل برگزاری مسابقات فوتبال و هر گونه فعالیت مرتبط با فوتبال محروم می باشند که ضمانت اجرایی این بند بر عهده هیئت فوتبال استان گیلان و شهرستان تالش می باشد.

13- هیئت فوتبال شهرستان تالش نیز به دلیل اهمال، سهل انگاری و ناکارآمدی عوامل اجرایی آن در برگزاری این مسابقه از فاکتورهای موثر بروز چنین حوادثی در این بازی می باشند، بنابراین مسئولان اجرایی این هیئت در برگزاری این بازی مستحق توبیخ بوده و به همین دلیل طبق بند 6 ماده 25 آیین نامه انضباطی گزارشی در خصوص آنها به رئیس فدراسیون فوتبال و همچنین رئیس هیئت فوتبال گیلان ارائه می شود تا طبق مقررات به تخلفات آنها رسیدگی شده و در خصوص ایشان تصمیم گیری شود.

14- دانیال امامی بازیکنان شماره 18 تیم چوکا نیز به دلیل ایجاد آرامش و جلوگیری از توسعه تشنج و همچنین تلاش برای حفاظت از داور از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مورد تقدیر قرار گرفته و 10 میلیون ریال نیز پاداش برای وی در نظر گرفته شده است.

15- بهمن محمدیاری مدیرعامل باشگاه چوکای تالش نیز به تذکر کتبی و درج آن در پرونده محکوم شده است.

16- علیزاده نماینده فدراسیون فوتبال در شناسایی فردی که در بین دقایق 67 و 70 در جریان مسابقه وارد زمین شده بود، اهمال و سستی وی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تشخیص داده شده و به کمیته برگزاری مسابقات توصیه می شود که با توجه به توانمندی افراد آنها را برای نظارت بر بازی ها انتخاب کنند.

17- به دلیل موارد مبهمی که همچنان وجود دارد پرونده برای تحقیقات بیشتر از سوی کمیته انضباطی مفتوح می باشد.
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۴
ایمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۴
0
0
14- دانیال امامی بازیکنان شماره 18 تیم چوکا نیز به دلیل ایجاد آرامش و جلوگیری از توسعه تشنج و همچنین تلاش برای حفاظت از داور از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مورد تقدیر قرار گرفته و 10 میلیون ریال نیز پاداش برای وی در نظر گرفته شده است.

بابا فضل و بخشش
نظرات بینندگان